Чат на живо:
Това е или 24/7, или ограничени часове, уверете се, че чатът на живо е достъпен в часовете, които обикновено бихте играли. Функцията за чат на живо е много популярна, тъй като осигурява лесни и бързи отговори на всеки от въпросите, които могат да възникнат. Тази незабавна функция е силно препоръчителна от повечето играчи.
Имейл за поддръжка:
Това е функция, която предлагат почти всички казина, имайте предвид, че това може да отнеме известно време, за да получите отговор. Всичко това обаче е отлична услуга за тези по-неотложни въпроси или ако имате някакви въпроси преди регистрацията. Това също е възможност за контакт с по-широк обхват на членовете на персонала извън обслужването на клиенти.
Телефон:
Много онлайн казина имат опция за телефон, но имайте предвид, че те може да не обслужват вашия регионален код. Въпреки че телефоните могат да дадат незабавен отговор на всички актуални въпроси. Това може да бъде ограничено до определени часове, когато телефонът обслужва каквито и да било допълнителни разходи за използване на телефонна линия.
ЧЗВ:
За много често срещани въпроси е обичайно онлайн казината да създават раздел с често задавани въпроси, където играчите да намерят отговорите на тези по-често срещани въпроси. По този начин играчите могат да избягват персонала за контакт и сами да отговарят на техните въпроси