След безпрецедентното пристигане на пандемията на коронавирус през 2020 г., шокови вълни се усещат в множество индустрии.
Едно специално пространство, което усети натиска, беше хазартната индустрия - най -силно усетена в Италия. Пазарът на хазарт в страната беше нанесен жесток удар, когато имаше забрана за маркетинг на хазарт по време на блокирането и рязко покачване на данъците.
Въпреки тези тежки удари, хазартната индустрия реагира интуитивно, използвайки интернет като своя спасителна благодат. Цифрови предложения като онлайн казина и игри предизвика 95% увеличение на приходите в интернет сектора - класическите казина като BetVictor, Играйте милиони, и Играйте Grand всички бяха финансово нагоре по време на удара на коронавирусната вълна.
Ключовият показател за премахване на тази интернет тирада е притокът на нови клиенти на хазарт, които се регистрират, за да станат онлайн играчи. Поради това, че хората бяха принудени да останат у дома поради ограниченията за блокиране, повече от тези, които са склонни да залагат, прибягват до онлайн предложенията, които надеждни компании са подготвили. 2020 беше годината на геймификация, с редица дигитализация, която се случва в различните индустрии: работната среда беше сведена до Zoom обаждания, а казината - до изчерпателни онлайн пакети. Това удобство е технически положителен момент за много потребители, които вече имат достъп до хазартната индустрия от комфорта на собствените си домове.
Фабио Скиаволин, главен изпълнителен директор на Snaitech, коментира: „Данните за 2020 г. демонстрират ясна индикация за дигитализирането на търсенето на всички стоки и услуги, подкрепено от блокирането на търговията на дребно през 2020 г., като потребителите се наслаждават на дигиталната оферта с по -голяма увереност.“
Въпреки атаката на пандемията, донесла невидими промени в индустрията, Казина в Италия в миналото е трябвало да преживява този вид буря. През 2019 г. беше приет Указът за достойнството, който видя забраната на почти всички казино промоции. С това неуспех хазартните обекти бяха принудени да открият нови начини да принудят потребителите онлайн, които се простират отвъд рекламата и маркетинга. Усилията бяха пренасочени към използване на присъствието на дребно като метод за генериране на олово, което всъщност подсили брутните приходи от игри. Това може да е изненада за много хора, които биха могли да държат скъпо на идеята, че промоционалният маркетинг е един от основните начини за генериране на потенциални клиенти, увеличаване на потребителите и в крайна сметка увеличаване на продажбите.
Донякъде контраинтуитивно, редактирането и възпрепятстването на промоцията, свързана с хазарта, привидно затвърди пазарния дял сред големите компании в индустрията, включително 21 казино, Без бонус казино, и Royal Spinz. Уроците, които трябва да се научат тук, са изобилни, тъй като той показва на индустриите по целия свят, че има иновативни начини да се възстановят от неуспехите и пречките. Пандемията от коронавирус беше непредвидена и нова, което представлява по -сериозна заплаха от много минали ограничения. Фактът обаче, че казина в Италия са успели да укрепят пазарния си дял, да увеличат потребителската си база и да надделеят, показва, че има пътища за възстановяване за много индустрии. Като се има предвид приливният завой към по-онлайн казино и света на хазарта, няма по-добро време от сега за процъфтяващата индустрия с едни от най-добрите онлайн казина.