Често срещани оплаквания на играчи относно онлайн казината

Новини

2022-05-01

Benard Maumo

Хазартът в най-добрите онлайн казина е забавен. Тези казина са стилни, предлагат огромни бонуси и са безопасни за игра. Но това е докато не започнат да се появяват закъснения и технически проблеми. 

Често срещани оплаквания на играчи относно онлайн казината

Вярвате или не, някои играчи на онлайн казино в крайна сметка са разочаровани, че в крайна сметка напускат сайта напълно. 

И така, какви са някои от тези оплаквания от хазарт в интернет, които играчите изпитват всеки ден? Има ли нещо, което можете да направите, за да избегнете тези сценарии? Продължавайте да четете, за да научите!

Най-често срещаните оплаквания от онлайн казино

Спиране на акаунта

Някога събуждали ли сте се само за да получите имейл за спиране на акаунт от вашето надеждно казино? Да, това може да бъде разочароващо! Работата е там, че онлайн казината могат да спрат акаунти на играчи по множество причини. Това може да бъде нещо логично, като например да не завършите процеса на KYC до крехки извинения, като използване на нецензурни думи в стаята на дилъра на живо. 

Забавени плащания

Всеки сериозен играч би искал да изтегли своите печалби от онлайн казино във възможно най-кратък срок. В крайна сметка казиното може да спре акаунта ви с всичко в него, когато пожелае. Често измамните казина се влачат, за да направят плащания или дори не успяват да извършат плащания изобщо. Не забравяйте, че след като казиното разполага с вашите средства, те имат пълен контрол върху него.

Самоизключване

Самоизключването е стандартна политика за защита на играчите, разрешена в реномирани онлайн казина като Национално казино. В този случай играчът може да пише на казиното си, като обясни, че иска да вземе отпуск от всички хазартни дейности. Това може да помогне в борбата с проблема с хазарта. 

Но за съжаление някои казина ще продължат да изпращат на играчите промоционални бюлетини и дори ще им позволяват да имат достъп до акаунта си за хазарт.

Незадоволителна поддръжка

Ако помолите всеки играч на онлайн казино да оцени подкрепата, която получават от своя сайт за хазарт, повечето дори ще оценят 1/5. И така, какво се случва? Някои реномирани казина имат огромни заявки на играчи, като отговорите отнемат повече от 24 часа.

Въпреки че чатът на живо помогна изключително в това отношение, може да се окажете, че говорите с бот или чакате на опашка повече, отколкото очаквате. И в най-лошия случай, номерата за пътни такси дори не преминават.

Софтуерни грешки

Известната „софтуерна грешка“ е често срещано оплакване сред играчите на онлайн казино. Всъщност това е основната причина някои играчи да смятат, че казино игрите са нагласени. 

Например, любимата ви слот машина може да бъде прекъсната, когато тъкмо сте на път да задействате безплатни завъртания. Или казиното може просто да откаже да изплати печалбата ви от джакпота, позовавайки се на технически проблем с играта. Тъжно наистина!

Неуспешна връзка

Това донякъде е продължение на софтуерни грешки. Много играчи на казино на живо се оплакват от включени и изключени връзки по време на игра. Разбира се, това може да ви попречи да се възползвате от високоплатена възможност. Не само това, играта може да замръзне, когато използвате бонус пари, за да я играете. 

Избягване на тези оплаквания от хазарт в интернет

Лицензиране на онлайн казино

Ако сте имали няколко проблема, споменати по-горе, има вероятност да сте играли в измамно казино. Лицензираните онлайн казина работят при строги правила и кодекси за поведение, определени от регулаторния орган. Така че, уверете се, че казиното е акредитирано от вашия местен орган по хазарта или международен орган като UKGC, MGA или Swedish Hambling Authority. 

Тестването на игри е ключово

Друг важен фактор, който трябва да се вземе предвид, е дали независим орган е тествал наличните игри. Организации като iTech Labs, Gaming Associates и eCOGRA ще одобряват само игри, които са преминали тестове за честност и прозрачност. По този начин можете да премахнете всякакви съмнения относно досадния проблем със "софтуерна грешка".

Разберете Общите условия

Повечето играчи биха се оплаквали от казиното дори преди да прочетат страницата с правилата и условията. Но това, което тези играчи не знаят, е, че тази скучно изглеждаща страница може да бъде решаващият фактор, ако тласъкът дойде за бутване. Повечето реномирани казина ще посочат ясно условията за спиране на акаунта, лимити за плащане и други на тази страница. Така че, моля, прочетете го внимателно, преди да се оплаквате.

Устройство и интернет връзка

Не очаквате гладко онлайн казино изживяване с 3G или 2G мрежа, нали? Технологията за разработка на игри се е подобрила и размерът на файловете с игри за изтегляне и стрийминг също се е увеличил. Така че, най-малкото, използвайте 4G, за да играете онлайн казино игри. Но ако можете да получите Wi-Fi или 5G телефон, толкова по-добре. 

Изследвания!

Този отново пада на прага ви. Няма кого да обвинявате, ако се присъедините към онлайн казино с най-лоша репутация. Така че, направете си домашното като прочетете подробни отзиви за онлайн казино. Освен това има много форуми на общността, където можете да научите нещо или шест за преживяванията на играчите в любимия си сайт за хазарт. Това е сериозно, между другото!

Последни новини

Каква е разликата между лотарията и хазарта?
2022-05-17

Каква е разликата между лотарията и хазарта?

Новини