Booongo, an разработчик на онлайн казино игри, актуализира и надгради своя софтуер Promo UI, за да изгради по-силна връзка между основния геймплей на всяка от своите игри и нейните gamified функции.
Подобренията на Promo UI 2.0 ще бъдат внедрени на три етапа, според бизнеса. Първо ще представи нова система за приспособления, която ще обхване всички нейни промоционални елементи, включително като изключително популярните HYPE турнири, наградни капки, Cashbacks и предстоящото пускане на пазара джакпоти.
Под нов бутон на иконата на Promo UI ще намерите новите сгъваеми и разширяеми джаджи. Всички те са създадени, за да подобрят изживяването на играчите в непрекъснато разширяващото се онлайн портфолио на Booongo.
Изскачащите прозорци в студиото, които разкриват жизненоважна информация като промо предупреждения, безплатни залози и други стимули, представени на играчите, се актуализират във втората фаза.
Последната стъпка от надстройката ще включва редизайн на всички игрови интерфейси, което улеснява играчите да разберат условията и реда на текущите промоционални програми, като класации на турнири и наградни фондове.
Booongo заяви в прессъобщение, описващо новото в Promo UI 2.0, че подобренията са настроени за мобилни устройства и таблети, където пространството е ограничено, за да гарантира, че джаджите не пречат сериозно на основния геймплей на всеки слот.
Дебютът на новоподобрения потребителски интерфейс на Promo идва по петите на последните промени в UI и UX в игровото портфолио на Booongo. Според компанията тези подобрения демонстрират своята отдаденост на предоставянето на „изключително завладяващо игрово изживяване“ на непрекъснато нарастващата си база от играчи.
Юрий Муратов, ръководител на Booongo за управление на акаунти и развитие на бизнеса, отбеляза, че „инструментите за игровизация са изключително важни в днешната индустрия“ и че нововъведените подобрения в дизайна на компанията са важна стъпка към „осигуряване на гладко потребителско изживяване по всички канали“. Г-н Муратов подчерта, че техните игри вече са пълни с промо инструменти, благодарение на новите сгъваеми и разширяеми приспособления, които „не създават прекалено голямо прекъсване на основния геймплей, което в крайна сметка е основната привлекателност за играчите.
Докато разширява присъствието си на множество пазари, Буунго прави подобрения в предлагането си. Чрез партньорства с големи местни оператори като DoradoBet и Sellatuparley, наред с други, компанията затвърди позициите си в Латинска Америка, регион, който наскоро направи вълни. Той също така подписа споразумение за доставка на съдържание с новодошлия в индустрията CatCasino, като му даде достъп до цялото портфолио на последния слот. Източна Европа, скандинавският регион, Русия, Нова Зеландия и Канада са пазари, от които Booongo се интересува, а новото място за дигитални игри, създадено едва в началото на тази година, е съсредоточено върху тях.