Създаването на акаунт в казино Bao е много просто. За да започнете нещата, трябва да кликнете върху бутона „Регистрация“, който можете да намерите в горния ляв ъгъл на уебсайта. В празните полета трябва да предоставите правилната си информация. След като приключите с това, ще получите имейл за потвърждение с връзка. Трябва да кликнете върху връзката, за да потвърдите акаунта си.
Какво ще стане, ако забравя паролата си?
Възможно е да забравите паролата си, но тук няма от какво да се притеснявате. Един от най-бързите начини да възстановите паролата си е да кликнете върху връзката „Забравена парола“. Когато направите това, ще получите имейл от казиното, щракнете върху връзката и следвайте простите инструкции. Друг начин да възстановите паролата си е да се свържете с казиното на следния имейл support@baocasino.com.
Игрите на панаира Bao Casino ли са?
Bao Casino има RNG сертификат, който ни гарантира, че всички игри в казиното са честни. Нещо повече, игрите се тестват редовно от трета агенция, за да се гарантира, че игрите не са фалшифицирани.
Сигурни ли са моите лични и финансови данни?
Безопасността е основен приоритет в казино Bao и поради тази причина те са използвали най-новите технологии, за да се уверят, че всички ваши данни са в безопасност. Можете да правите транзакции към и от акаунта безопасно и сигурно, без да се притеснявате за нищо.
Трябва ли да потвърдя акаунта си?
Bao Casino ще ви позволи да създадете акаунт и да изследвате казиното им, без да се налага да потвърждавате самоличността си. Но след като решите да играете за истински пари, ще трябва да потвърдите своята самоличност, адрес и начин на плащане. Това е решаваща стъпка, която ще трябва да преминете и е за вашата сигурност.
Как да кача документи в моя акаунт?
Когато трябва да потвърдите акаунта си, можете да качите копия на вашите правни документи директно във вашия профил или да ги изпратите на екипа за поддръжка на клиенти. Уверете се, че всички снимки са ясни и цялата информация е четлива.
Колко време ще отнеме на казиното да прегледа документите ми?
Обикновено отнема не повече от 24 часа, докато казиното прегледа вашите документи, след като ги изпратите. Уверете се, че изпращате документите, които казиното изисква, за да потвърдите своята самоличност, адрес и начин на плащане. Казиното си запазва правото да поиска допълнителни документи по всяко време, когато счита, че е необходимо.
Мога ли да затворя акаунта си?
Да, ако смятате, че хазартът започва да вреди на живота ви или по някаква друга причина, която може да имате, можете да затворите акаунта си. Ако нямате конкретни причини, поради които искате да затворите акаунта си, тогава трябва да го затворите временно, а не за постоянно. Ако искате да затворите вашия акаунт за постоянно, съветваме ви да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти. Имайте предвид, че след като затворите акаунта си, вече няма да можете да създавате нов акаунт в казиното.