Български
onlinecasinorank.bg
  • Казина по държави
  • Казино бонус
  • Казино игри
  • Начини за депозит
  • Новини
Menu
Онлайн казино
Български

Casino Cruise Онлайн казино Преглед 2021 - Чзв

Age Limit
Casino Cruise
БонусДо $ 1000
Изисквания за депозитИзисквания за депозит:-
Процентно изплащанеПроцентно изплащане:-
Минимален депозитМинимален депозит:-
Вземете своя бонус
Total score8.0
Онлайн казино
Професионалисти
+ Ниски текущи промоции Бързи тегления
Минуси

Кратки факти за казиното

Year foundedYear founded:2014
Бонуси (5)
+
Бонус за безплатни завъртанияБонус за добре дошлиБонус за презарежданеБонус с равна на депозита сумаДепозитен бонус
Валути (18)
+
Bulgarian leva
Евро
Канадски долари
Перуански нови подметки
Руски рубли
Швейцарски франкове
британски лири
венецуелски боливара (VES)
датски крони
мексикански песо
норвежки крони
полски злоти
румънски леи
хърватски куни
чехословашки конвертируеми крони
шведски крони
щатски долара
южноафрикански ранда
Видове поддръжка (2)
+
Имейл за поддръжка
Чат на живо
Държави (25)
+
България
Венецуела
Германия
Египет
Етиопия
Йордания
Камерун
Канада
Катар
Кения
Мароко
Мексико
Нигерия
Норвегия
Обединеното кралство
Оман
Перу
Полша
Русия
Саудитска Арабия
Тунис
Хърватия
Чехия
Швейцария
Южна Африка
Езици (7)
+
английски
арабски
немски
норвежки
руски
фински
шведски
Казина (2)
+
Незабавна игра
Начини за депозит (21)
+
BokuCredit Cards
Debit Card
Easy EFT
EcoPayz
EnterCash
Entropay
Euteller
MaestroMasterCardNetellerPaysafe Card
Prepaid Cards
Skrill
Sofortuberwaisung
Ticket Premium
TrustlyVisa
Visa Electron
Zimpler
iDEAL
Начини за теглене (8)
+
EcoPayz
Entropay
MasterCard
Skrill
Trustly
Visa Electron
Нетелър
Покажи
Партньорска програма (1)
+
Affiliate Cruise
Софтуер (6)
+
Evolution Gaming
Microgaming
NetEnt
Nyx Interactive
Play'n GO
Quickspin
Начини за депозит
MasterCardNetellerPaysafe CardSkrillTrustlyVisa
Доверено от
Malta Gaming AuthorityКомисия по хазарта в Обединеното кралство

Чзв

Загубих интернет връзка, докато играех. Какво се случва в подобни ситуации?

Възможно е да загубите вашата интернет връзка, но няма място за паника. Ако не можете да се свържете веднага с играта си, вашият залог ще бъде регистриран като стойка, това означава, че не предприемате никакви действия за този конкретен кръг.

Как да играя рулетка в казино круиз?

За да играете всяка игра в Casino Cruise, трябва да имате акаунт. А що се отнася до рулетката, има някои правила, които трябва да научите, преди да решите да играете за истински пари. Добрата новина е, че имате възможност да играете за забавление в Casino Cruise, без да се налага да депозирате. Това е чудесна функция, която ви позволява да научите правилата на игрите, рулетката в този случай и след като се почувствате достатъчно уверени, можете да започнете да играете за истински пари. Играта има за цел да предскаже къде ще кацне топката. Има много различни залози, които можете да направите и ви съветваме да научите залозите и коефициентите, които те предлагат. Някои залози са по-склонни да се случат, а някои залози не са толкова вероятни, но предлагат по-високи печалби. По принцип в началото трябва да решите как искате да играете играта, дали искате повече предизвикателство или стабилна игра, където няма да спечелите много, но в същото време не рискувате много.

Как да играя Блекджек?

Блекджек е друга много популярна игра и ние вярваме, че ще се научите как да играете за нула време. Играта има за цел да победи дилъра, като приближи ръка до 21, по-висока от тази на дилъра, и без да пропада. Най-добрата ръка в Блекджек е, когато получите 2 първоначални карти, които ще ви дадат обща стойност 21. Тази ръка трябва да включва асо и карта с лице или 10. Когато получите двете си карти и ако нямате Блекджек ще продължите играта. Имате възможност да удряте, изправяте, разделяте или удвоявате.

Как се играе Бакара?

Целта в Бакара е да се създаде ръка, близка до 9. Най-голямата разлика, която Бакара предлага на играчите, е шансът да направите залог на ръката на Банкера и равенство. След като получите картите си, ще получите трета карта съгласно предварително определени правила, както и банкерът. Правилата за играча са съвсем прости, ще получите трета карта, ако стойността на ръката ви е под 5 и ще останете, ако стойността на ръката ви е 6 или по-висока. Правилата за банкера са малко по-сложни и зависят от третата карта на играча. Но добрата новина е, че не е нужно да знаете тези правила, за да имате успешна сесия.

Какво е казино на живо?

Казиното на живо ви позволява да изживеете в реално време от уюта на вашия дом. Можете да играете различни игри на маса, които се излъчват от студио или наземно казино. Домакините на игрите са професионални дилъри на живо, с които можете да разговаряте и за момент да забравите, че сте седнали пред компютъра си, а не в казино.

За какво мога да използвам прозореца за чат на живо в казино?

Прозорецът за чат на живо ще ви позволи да говорите с дилъра и с другите играчи.

Може ли дилърът на живо да ми помогне с моя акаунт?

Дилърът на живо няма достъп до вашия акаунт, така че не може да ви помогне по никакъв начин. Но ако имате въпроси относно играта, която играете, те ще бъдат повече от щастливи да ви помогнат.

Колко време ще отнеме да потвърдя акаунта си?

В момента, в който казиното получи всички необходими документи, те ще извършат обработката възможно най-скоро. Времето за обработка обикновено отнема в рамките на 24 часа, но понякога може да отнеме и повече. Ако не искате да удължавате процедурата, трябва да изпратите всички необходими документи наведнъж и да се уверите, че спазвате правилата относно копията.

Има ли опция за отмяна на самоизключването?

Ако поискате да се самоизключите от хазарта, ще трябва да изчакате края на периода, ако сте жител на Обединеното кралство, всеки друг играч може да отмени самоизключването. Когато направите това, ще имате 7-дневен период на разхлада, за да помислите отново за решението си.

Какво да правим след края на периода на самоизключване?

След изтичане на срока, който сте избрали за самоизключването, акаунтът ви ще бъде автоматично отворен отново. И ако сте жител на Обединеното кралство, ще трябва да изпратите заявката за казино, преди акаунтът ви да бъде отворен отново.

Как да се самоизключите от хазарта?

Самоизключването е функция, която ви позволява да си починете от хазарта. Това е стъпка, която проблемните комарджии обикновено предприемат, когато хазартът започне да влияе негативно на техния живот.

Мога ли да затворя акаунта си?

Да, можете да затворите акаунта си, когато пожелаете, и за да направите това, трябва да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти и те ще ви преведе през процеса.

Мога ли да променя неверни лични данни?

Когато влезете в акаунта си и изберете раздела на профила, можете да коригирате цялата информация, която сте предоставили по време на регистрацията. Единствените подробности, които не можете да промените, са вашето име, дата на раждане и държава на пребиваване.

Имам проблеми със страницата за регистрация. Какво трябва да направя?

Обикновено, когато срещнете проблем по време на регистрацията, те се обясняват. Но ако проблемът продължава и не можете да намерите начин да го разрешите, трябва да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти за съдействие.

Къде е моята страница на профила?

Когато влезете в акаунта си, кликнете върху раздела „Моят акаунт“ в горната лента за навигация. Това ще ви отведе до вашата начална страница и оттам щракнете върху раздела Профил, който можете да намерите в страничното меню.

Възможно ли е да проверя активността на моя акаунт или историята на транзакциите?

Можете да проверите активността в акаунта си по всяко време. Просто кликнете върху раздела Транзакция под Моят акаунт. Ако се нуждаете от повече информация, която не можете да намерите там, можете да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти за допълнителна помощ.

Мога ли да имам повече от един акаунт?

За съжаление, Casino Cruise позволява на своите играчи да имат само един акаунт. И честно казано, един акаунт е всичко, от което се нуждаете. Играчите са склонни да създават повече акаунти в казиното, за да се възползват от бонуса за добре дошли, но трябва да ви кажем, че това е незаконна дейност и не трябва да го правите.

Вярвам, че имам проблеми с хазарта. С кого мога да се консултирам?

След като хазартът започне да излиза извън контрола ви, той спира да бъде забавен. В момента, в който осъзнаете, че имате проблеми и развивате пристрастяване към хазарта, тогава трябва да потърсите помощ. Можете да посетите раздела „Отговорни игри“ на уебсайта на Казино Круиз и да се свържете с една от многото организации, които са свързали към своята страница. Те също така предлагат различни инструменти, които могат да ви помогнат да контролирате хазартния си навик.

Колко време ще отнеме на депозита да стигне до моята сметка?

В повечето случаи депозитите ще стигнат незабавно до сметката ви, но в някои случаи това може да отнеме повече време в зависимост от държавата, в която пребивавате, и доставчика.

Как да депозирам в моята сметка в казино круиз?

Депозирането на вашия акаунт е много лесно. Всичко, което трябва да направите, е да се отправите към Касата и да изберете метода на депозит, който ви подхожда. Въведете сумата, която искате да внесете, и потвърдете депозита. В казино круиз можете да използвате един от следните методи Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe или банков превод. Имайте предвид, че депозитите, направени със Skrill и Neteller, не отговарят на условията за бонус за добре дошли.

Каква е минималната и максималната сума, която мога да депозирам?

Минималната и максималната сума, които можете да депозирате във вашата сметка, зависят главно от начина на плащане, който използвате. В повечето случаи минималният депозит е между 10 и 30 долара, а максималният депозит е между 250 и 10 000 долара. Ако искате да знаете конкретно колко можете да депозирате, тогава трябва да отидете до касата и да кликнете върху начина на плащане и там ще намерите цялата необходима информация.

Защо депозитът ми се провали?

Вашият депозит може да се провали поради много причини и доставчикът на плащания не информира казиното защо е така. Някои от често срещаните причини, поради които депозитът може да се провали, са следните:

· Въвели сте грешни данни за плащане и това е една от най-честите причини, поради които депозитът може да се провали. Ако данните ви не съвпадат, банката незабавно ще отхвърли транзакцията ви.

· Възможно е да сте предоставили неправилен номер за сигурност на CVV2 / CVC2.

· Нямате достатъчно налични средства в сметката си.

· Ако имате повече от 5 кредитни карти едновременно, това може да попречи на депозита Ви да премине.

Направих депозит, но средствата не бяха кредитирани по сметката ми. Какво трябва да направя?

Първото нещо, което трябва да направите, е да проверите дали средствата са били приспаднати от вашата сметка и ако са били, тогава трябва да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти. В някои случаи казиното може да ви поиска копие от транзакцията, за да могат по-добре да проучат въпроса.

Трябва ли да плащам такса за депозити?

Casino Cruise не начислява никакви такси за депозити, но начинът ви на плащане може. Във всеки случай, когато направите депозит и ако има определена такса, това ще бъде ясно посочено.

Какво е прехвърляне на електронен портфейл?

Електронният портфейл предлага бързи и сигурни преводи на средства. Някои от най-популярните електронни портфейли, които можете да използвате, са Neteller и Skrill. Можете да финансирате сметката си в електронния портфейл с помощта на вашата кредитна карта, банкова карта или чрез банков депозит.

Мога ли да задам лимит за депозит?

Да, можете да зададете лимити за депозит, когато пожелаете. Препоръчваме ви да го направите, защото по този начин ще имате по-голям контрол върху бюджета си. Можете да отидете в раздела „Отговорни игри“ и ще можете да планирате всичките си ограничения.

Защо Casino Cruise не приема картата ми?

Някои издатели на кредитни карти не позволяват на клиентите да правят депозити в сайтове за онлайн игри. Ако имате проблем с депозирането с вашата кредитна карта, първо трябва да се свържете с вашия доставчик на карти. Междувременно в Casino Cruise има много различни методи за плащане, които можете да използвате вместо това.

Имам ли право да използвам повече от един начин на плащане?

Да, имате право да използвате много различни методи на плащане, за да депозирате във вашата казино сметка. В Casino Cruise можете да използвате до пет различни начина на плащане, за да финансирате сметката си.

Мога ли да изпратя документите си и безопасни ли са?

Да, всички документи, които изпращате до казиното, се съхраняват на сигурно място в сигурна среда. Казиното използва най-новата технология за криптиране SSL, за да гарантира, че цялата информация, която изпращате до казиното, се пази в безопасност.

Как мога да разбера, че игрите в казиното са честни?

Casino Cruise използва генератор на произволни числа, за да гарантира, че представянето е наистина произволно. Нещо повече, системата също е редовно тествана.

Как мога да получа 3D Secure IPIN?

Ще трябва да кандидатствате пред банката или уебсайта на картата, издали вашата карта, за да получите 3D Secure IPIN.

Казино круиз споделя ли моите данни с трети страни?

Не, казиното никога няма да споделя вашите данни с никой друг. Казиното се нуждае от вашите данни, за да потвърди вашата самоличност, възраст и домашен адрес. Тази информация позволява на казиното да предлага транзакции с реални пари от и до вашата сметка. Те пазят цялата ви информация в безопасност и поверителността ви е техен основен приоритет.

Какво е значението на GDPR?

GDPR е съкращение, което означава Общ регламент за защита на данните и е регламент в законодателството на ЕС за защита на данните.

Мога ли да изтрия някои от данните си?

Казиното трябва да следва някои строги правила, предписани им от Комисията по хазарта в Обединеното кралство (UKGC) и Малтийския орган за игри (MGA) и поради тази причина не можете да изтриете никаква информация. След определен период казиното ще изтрие всички ваши данни, ако вече не използвате акаунта си.

Сигурни ли са моите средства в казино круиз?

Casino Cruise използва SSL криптиране, за да защити всички ваши данни. Всички начини на плащане, които се предлагат в казиното, са съвместими с PCI и отговарят на PCI стандартите. Това означава, че всички ваши лични и финансови данни са в безопасност и че казиното отговаря на най-високите стандарти за сигурност при плащанията.

Какви са наличните валути в Casino Cruise?

Expand

Това са валутите, които се предлагат в казино круиз USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW и UAH. Имайте предвид, че след като изберете валута, не можете да я промените по-късно.

Как мога да направя теглене от моя акаунт?

Expand

Извършването на теглене от вашата казино сметка е много лесно. Всичко, което трябва да направите, е да се отправите към касата и да изберете начина на плащане, който искате да използвате за теглене. Имайте предвид, че трябва да използвате същия начин на плащане, който първоначално сте използвали за депозиране. Минималната сума, която можете да изтеглите в повечето случаи е $ 10, но това може да варира в зависимост от начина на плащане, който използвате за тегления. Имайте предвид, че ако изтегляте бонус средства, първо трябва да спазите изискванията за залагане. Казиното също така ще ви помоли да предоставите някои доказателства за вашата самоличност, преди да можете да получите първото си теглене.

Casino Cruise взима ли такса за тегления?

Expand

Всяко теглене ще изисква 2% такса за обработка. Тази сума не е повече от $ 2 и всеки път, когато правите теглене, ще бъдете уведомявани за сумата, след като поискате тегленето си.

Възможно ли е да се отмени искането за оттегляне?

Expand

Да, можете да отмените оттеглянето си, ако то все още е в очакване. След като изтеглянето бъде освободено, няма да можете да го отмените.

Каква е минималната сума, която мога да изтегля?

Expand

Минималната сума за теглене зависи от начина на плащане, който използвате. Обикновено минималната сума е около $ 10.

Мога ли да изпращам средства от сметката си на чужда сметка?

Expand

За съжаление нямате право да изпращате средства към други сметки в казиното.

Кога трябва да очаквам парите си, след като направя теглене?

Expand

След като казиното получи заявка за теглене, те работят усилено, за да обработят тегленето, за да можете да получите парите си възможно най-скоро. След като средствата бъдат освободени, всичко зависи от начина на плащане колко бързо ще получите средствата си.

Какво е бонус?

Expand

Бонусът е допълнителни пари, с които казиното награждава своите нови и лоялни играчи. Размерът на бонуса може да варира и има едно нещо, което трябва да имате предвид, а това е, че всички бонуси идват с изисквания за залагане. Това е нещо, което казиното прави, за да се увери, че ще играете парите, които ви присъждат в тяхното казино. Например, бонусът за добре дошли в Casino Cruise идва с 40 пъти изисквания за залагане. Това означава, че трябва да изиграете бонуса 40 пъти, преди да можете да изтеглите вашите средства. Много важно нещо, което трябва да имате предвид, е, че не всички игри ще се отчитат по същия начин към изискванията за залагане, така че трябва да проверите, преди да решите да играете.

Изглежда, че съм изключен от някои промоции, защо е така?

Expand

Някои промоции са достъпни само за играчи от определени държави и които използват определени методи на плащане. Ако имате нужда от допълнителна информация, трябва да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти.

Къде мога да намеря налични в момента бонуси?

Expand

Когато искате да намерите всички налични промоции, можете да отидете на страницата за промоции и да видите какво в момента е достъпно за вас. Ако не искате да пропуснете нищо, тогава трябва да приемате SMS и имейли от казиното, така че всеки път, когато има нещо, ще бъдете уведомявани.

Как да активирам безплатните завъртания?

Expand

Активирането на безплатните завъртания е много просто. Просто трябва да се насочите към играта и да я отворите и вашите безплатни завъртания ще ви очакват.

Не мога да вляза в акаунта си. Какво трябва да направя?

Expand

Когато не можете да влезете в акаунта си, това обикновено е така, защото използвате грешни данни за вход. Уверете се, че CAPS LOCK е изключен на клавиатурата. Ако продължавате да имате проблеми с влизането във вашия акаунт, трябва да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти.

относно
Privacy policy
Отзиви
Ръководства за игри
Новини
© onlinecasinorank.bg 2021