Български
onlinecasinorank.bg
  • Казина по държави
  • Казино бонус
  • Казино игри
  • Начини за депозит
  • Новини
Menu
Онлайн казино
Български

Casino Estrella Онлайн казино Преглед 2021 - Поддържа

Age Limit
Casino Estrella
БонусДо € 350 + 100 завъртания
Изисквания за депозитИзисквания за депозит:-
Процентно изплащанеПроцентно изплащане:-
Минимален депозитМинимален депозит:-
Total score8.1
Онлайн казино
Професионалисти
+ Бърз депозит и теглене
+ VIP програма
+ Програма за лоялност
Минуси

Кратки факти за казиното

WebsiteWebsite:-
Year foundedYear founded:2014
Бонуси (4)
+
Бонус за безплатни завъртанияБонус за добре дошлиБонус за регистрацияДепозитен бонус
Валути (2)
+
Евро
щатски долара
Видове поддръжка (2)
+
Държави (19)
+
Аржентина
Боливия
Венецуела
Гватемала
Доминиканска република
Екваториална Гвинея
Испания
Колумбия
Коста Рика
Куба
Мексико
Никарагуа
Панама
Парагвай
Перу
Салвадор
Уругвай
Хондурас
Чили
Езици (2)
+
английски
испански
Казина (3)
+
Мобилни казина
Незабавна игра
Онлайн казина
Лицензи (1)
+
Кюрасао
Начини за депозит (11)
+
Партньорска програма (0)
+
Софтуер (23)
+
Authentic Gaming
Betsoft
Big Time Gaming
Evolution Gaming
GreenTube
Hacksaw Gaming
Kalamba Games
Max Win Gaming
Microgaming
NetEnt
Nolimit City
Plank Gaming
Play'n GO
Push Gaming
Quickspin
Red Rake Gaming
Red Tiger Gaming
ReelPlay
Relax Gaming
Slingo
Spearhead
Sthlm Gaming
Yggdrasil Gaming
Начини за депозит
MasterCardNetellerSkrillVisa
Доверено от
Кюрасао

Поддържа

Estrella Casino е винаги на разположение за техните играчи. Те знаят, че е възможно да срещнете проблем във всяка част на деня, така че поради тази причина тяхната поддръжка на клиенти е на разположение 24/7 за ваше улеснение. Можете също да им се обадите на +356 22232368 или да им изпратите имейл на [email protected].

Как да създам акаунт в казино Estrella?

Когато искате да създадете акаунт в казино Estrella, всичко, което трябва да направите, е да щракнете върху бутона Регистрация сега. Ще трябва да въведете някаква лична информация, за да попълните формуляра и акаунтът ви ще бъде добър и готов само за няколко минути. Можете да започнете да изследвате игрите в забавен режим, без да се налага да депозирате собствени пари. Това е чудесен начин да научите как работят игрите или да научите правилата.

Как да вляза в моя акаунт?

Когато създавате акаунта си в казиното, ще трябва да създадете потребителско име и парола, които ще използвате по-късно, за да влезете във вашия акаунт. Ако за първи път се опитвате да влезете в акаунта си, всичко, което трябва да направите, е да отидете на официалния уебсайт на казиното и в горния десен ъгъл щракнете върху бутона Login.

Какво ще стане, ако забравя данните си за вход?

Ако забравите данните си за вход, можете да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти и те ще ви помогнат да ги извлечете. Можете също да кликнете върху връзката „Забравена парола“ и да следвате простите инструкции.

Мога ли да променя някои от данните си?

Има някои подробности, които можете да промените, а други не. Вашето име, потребителско име и държава на пребиваване не могат да бъдат променени. Цялата друга информация може да бъде променена и е много важно да поддържате актуалните си данни.

Как да направя депозит?

Депозирането на вашата сметка е много просто. Първо трябва да влезете в акаунта си и да се насочите към Касата и да кликнете върху секцията Депозит. Изберете начина на плащане, който искате да използвате, и въведете сумата, която искате да депозирате, а средствата трябва да са налични в сметката ви почти веднага.

Защо депозитът ми се провали?

Има много причини, поради които депозитът може да се провали и това може да се дължи на технически проблем. Без значение какъв може да е проблемът, ако забележите, че парите са взети от вашия акаунт и не са кредитирани във вашия акаунт, трябва да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти. Може да се наложи да изпратите следната информация, за да помогнете на отдела за поддръжка на клиенти да проследи какъв може да е проблемът:

  • Пълно име / имейл на притежателя на акаунта
  • Време
  • Дата
  • Количество
  • Референтен номер / идентификационен номер на транзакция / 16-цифрен ПИН номер / номер на купон

Как да направя теглене?

Извършването на теглене от акаунта ви в Estrella Casino е много просто. Трябва да се насочите към Касата и да кликнете върху раздела Теглене. Изберете начина на плащане, който искате да използвате, и въведете сумата, която искате да изтеглите. Много е важно да използвате същия начин на плащане за теглене като този, който сте използвали за депозит.

Мога ли да отменя тегленето си?

Когато поискате теглене, вашите средства са в очакване, докато казиното не обработи заявката. През това време можете да анулирате тегленето си и средствата ще бъдат върнати във вашата сметка, за да можете да играете отново с тях.

Защо казиното се нуждае от всички тези документи?

Estrella Casino следва правилата и разпоредбите и те трябва да знаят истинския собственик на акаунта. Ще трябва да изпратите всички необходими документи, за да потвърдите самоличността си, преди да направите първото си оттегляне.

Защо игрите работят бавно?

Ако игрите не работят правилно, трябва да сте сигурни, че имате инсталирана най-новата версия на браузъра си. Друг проблем, който може да възникне, е нестабилна интернет връзка. Уверете се, че сте разрешили тези проблеми и ако проблемът продължава, трябва да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти.

Какво се случва, ако играта замръзне в средата на рунда?

Играта може да замръзне, докато все още играете. Ако това се случи, няма от какво да се притеснявате. Кръгът ще бъде завършен и следващия път, когато се свържете, можете да продължите от мястото, където сте спрели.

Защо не мога да отворя някои игри?

Ако имате проблеми с отварянето на игра, може да сте загубили контакт със сървъра. Най-доброто нещо, което трябва да направите тук, е да излезете и да влезете отново. В някои случаи може да се наложи да изключите браузъра си и да започнете отново.

Мога ли да затворя акаунта си?

Да, ако смятате, че хазартът пречи на ежедневието ви и излиза извън контрол, можете да затворите акаунта си. Трябва да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти, за да могат те да обяснят по-добре какво да правят, след като обясните защо искате да закриете акаунта си. Има и други функции, от които можете да се възползвате в този случай и да затворите акаунта си временно за определен период, тъй като след като затворите акаунта си за постоянно, не можете да го отворите отново.

Мога ли да блокирам някои игри в моя акаунт?

За съжаление, Casino Estrella не ви позволява да блокирате конкретни игри.

Как да събираме супер точки?

Супер точките са просто още един начин, по който казиното ви награждава всеки път, когато влезете в акаунта си и играете някои от любимите си игри. Колкото повече играете, толкова повече точки ще спечелите, това е толкова просто.

· Първият път, когато се регистрирате за акаунт, ще получите 200 Супер Точки.

· Първото ежедневно влизане във вашия акаунт ще ви донесе 25 супер точки.

· Първият път, когато депозирате във вашата сметка, ще получите 50 Супер Точки.

· Първият път, когато играете на слотове, ще получите 4 супер точки.

· Първият път, когато играете игри на маса, ще получите 4 супер точки.

· Първият път, когато играете видео покер, ще получите 4 супер точки.

· Първият път, когато играете казино на живо, ще получите 2 супер точки.

· Първият път, когато спечелите голям залог 50x, ще получите 1000 Супер Точки.

· Първият път, когато спечелите голям залог 100x, ще получите 2000 Супер Точки.

· Първият път, когато направите 500 завъртания на слота, ще получите 500 Супер Точки.

· Първият път, когато направите 5000 завъртания на слота, ще получите 5000 Супер Точки.

· Първият път, когато направите 500 ръце на маса, ще получите 500 Супер Точки.

· Първият път, когато направите 5000 ръце на маса, ще получите 5000 Супер Точки.

Casino Estrella не се предлага във вашата държава. Моля, опитайте:
--
null Country FlagCheckmark
Играйте сега
-
относно
Privacy policy
Отзиви
Ръководства за игри
Новини
© onlinecasinorank.bg 2021