Това онлайн казино е създадено през последното тримесечие на 2015 г. Разработено е от същите хора, които притежават и управляват казино Polder Online. Казино Казино е надеждно и уважавано онлайн казино, което привлича хора от цял свят. Тя е проста и ефикасна и поради тази причина е много популярна.

Промоции

CasinoCasino предлага отлични бонуси за регистрация. Всъщност, вие ще получите двойно забавен бонус само за да се регистрирате и да бъдете добре дошли. Също така ще получите пълен бонус от сто процента, който ще бъде до 100 евро и ще се броят. След това отново получавате същия бонус за добре дошли, в допълнение към втория ви бонус.

Игри

Има голямо разнообразие от забавни и вълнуващи слот игри. Очаквайте да намерите почти всяка слот игра, която се предлага. Масите за маса са също толкова впечатляващи, с широка гама за избор. Те предлагат най-доброто от видео покер игри от всички разновидности. Казиното на живо предлага всичко от рулетка до блекджек.

Софтуер

CasinoCasino предлага игри от най-добрите доставчици на софтуер. CasinoCasino използва софтуера Microgaming за казино игри на живо. Освен това те използват най-добрия софтуер на Microgaming на пазара. Можете да очаквате да намерите всички най-добри софтуерни партньори, които включват Big Time Gaming, NetEnt, Evolution, Blueprint и много други.

Начини за депозит

Има много методи за депозиране. Всичко, което е необходимо е да кликнете върху един бутон и да следвате стъпките. Те приемат използването на Visa, Mastercard, Skrill, Neteller и Paysafe. Като алтернатива клиентите могат да избират от EPRO, Zimpler, Trustly или дори банков трансфер. Има много лесни и безопасни методи за депозиране.

Начини за теглене

Има различни възможности за изтегляне. Можете да изберете всеки метод за теглене, който най-добре отговаря на вашите нужди и изисквания. Тегленията, извършени преди 6 часа от понеделник до петък, ще бъдат прехвърлени на същия ден. Ако направите заявка за оттегляне по-късно, тя ще бъде обработена на следващия ден.

Езици

Казиното работи само на три официални езика. Тези езици се състоят от фински, немски и английски. Пълна поддръжка се предлага на всички тези езици чрез телефон, чат и електронна поща. Можете да изберете да играете казино игри на някой от тези езици. За съжаление казиното е ограничено само до тези езици. Други езици все още не се предлагат.

Валути

От гледна точка на валутата единственият, който се използва и подкрепя, е еврото. Всички финансови транзакции трябва да бъдат извършени с еврото. За съжаление това е основната оферта, а други валути все още не се поддържат. Тъй като това е еврото, то се използва широко и много хора могат да играят.

Поддръжка

CasinoCasino предлага разнообразие от игри на живо за удоволствие. Можете да играете рулетка, маси или дори покер в реално време, да живеете с други играчи или казино. Първоначално казиното започна като казино на Amatic. Те са напреднали оттогава и са добавили на живо настолни игри и игри за Net Entertainment. По-голямата част от игрите са онлайн игри.

Видове казина

Можете да изберете да използвате функцията чат на живо, където можете да получите помощ. Чат на живо е лесен и практичен за използване. Напълно обучен персонал е на разположение за поддръжка чрез телефона. Другата опция за поддръжка е чрез електронна поща, а казиното обещава да изпрати отговор обратно в рамките на един час.

FAQ

Как работи процеса на регистрация на CasinoCasino работа?

  • Ако никога не сте играли в CasinoCasino преди да се наложи да се направи сметка. Процесът на регистрация е много лесно. Трябва да изберете среброто бутона "Регистрация" в горната част на страницата на сайта. Просто попълнете задължителните полета и чакам имейл за потвърждение. След като сте получили имейла просто следвайте линка и съм съгласен с Общите условия на Декларацията за казино и поверителност.

  • Какво да направите в случай, че не могат да се регистрират за казиното?

  • Всеки път, когато се сблъскате с трудности или каквато и да е въпроси, можете да се свържете с екипа за поддръжка. Можете да се свържете с тях чрез чат на живо или по електронната поща. Можете да ги намерите в +356 2034 1581, но не забравяйте поканата може да бъде международен, така че може да включва някои такси.

  • Какво означава процеса на проверка на CasinoCasino включва?

  • Всеки нов акаунт, който се създава, е непотвърдена в началото. За да се провери сметката на играча трябва да се потвърди самоличността им. Всеки играч трябва да потвърди своя профил, след като сумата от печалбите си достига до $ 2000 или повече. Вие ще трябва да изпрати копия на вашите документи чрез електронна поща или чат на живо. Казиното си запазва правото да проверява дали заявлението идентичност във всеки един момент.

  • Кой не може да си отворите сметка в CasinoCasino?

  • Някои хора не могат да си отворите сметка в CasinoCasino поради юридически причини. Ето списък на ограничени страни: Мексико, Мианмар, Лаос, Латвия, Кувейт, Индонезия, Иран, Израел, Италия, Ирак, Хонконг, Унгария, Гвиана, Франция, Еквадор, Естония, Камбоджа, Чехия, Афганистан, Албания, Алжир, Ангола, Зимбабве, Йемен, Уганда, САЩ, Тайван, Турция, Сингапур, Южна Корея, Испания, Судан, Сирия, Румъния, Русия, Пакистан, Панама, Папуа-Нова Гвинея, Филипините, Португалия, Намибия, Никарагуа и Северна Корея. Ако живеете в една от тези страни след това ние се страхуват не ви е позволено да се насладите на играта, в това казино.

  • Кой може да играе в CasinoCasino?

  • Всеки, който е най-малко 18 е позволено да си отворите сметка в CasinoCasino. Ако сте по-млади или живеете в една от страните, които са ограничени тогава нямат право да играят в CasinoCasino.

  • Мога ли да играете за истински пари в CasinoCasino?

  • Да можете да играете много игри, в CasinoCasino с реални пари. Вие трябва да отворите сметка и след като потвърдите профила си, можете да се регистрирате, да направите депозит и да играе играта си на избор. Има изобилие от наличните системи за разплащане, които правят депозиране и теглене на средства много лесно.

  • Има ли казиното имат лиценз?

  • CasinoCasino е юридическо и надежден казино. Той разполага с лиценз за работа от игрите Малта, британската комисия по хазарта и Spelinspektionen, шведския орган по хазарта.

  • Какви игри мога да играя в CasinoCasino?

  • Много различни игри са на разположение в казиното от доставчици на най-високо ниво. Всички игри могат да бъдат намерени в лобито на казиното и те се различават леко от страна в страна. Всички игри са разпределени в четири категории и можете да намерите различни слот игри, видео слотове, джакпотите, живи игри и игри на маса, само за да назовем някои.

  • Има ли някакви инструменти, които помагат на играчите да играят отговорно?

  • Единственият начин да се насладите на казино игри е, когато играят отговорно. В CasinoCasino можете да намерите инструменти, които ще ви помогнат на играчите да залагат отговорно. Всички играчи се препоръчва да се възползват от тези инструменти. Има различни раздели, където можете да разберете как да се ограничи. Има срокове, лимити на залозите, граници на загубите и депозитни лимити. Можете също да зададете време за изчакване и себе си самостоятелно изключат от хазарта.

  • Дали това се дължи на игра следи?

  • Да, всеки мач играта се контролира, за да защити играчите. Има цял екип, който посвещава времето си на монитор игра и дейност в профила. В случай, че има някакви проблеми, отборът ще се свържат с играча.

  • Мога ли да си вземе почивка от хазарт?

  • Да, имате право да си вземе почивка, когато пожелаете. Можете да активирате изчакване на профила си и сте добре да тръгвам. Това е един от най-отговорните инструменти за игри, които можете да използвате и да си починат от хазарта. Има различни времеви рамки можете да избирате. Можете да започнете, като изберете 24-часов изчакване, след една седмица на изчакване, четири седмица изчакване или 6 седмици изчакване. В секцията изчакване можете да достигнете до секцията за самостоятелно изключване, както добре. Когато изберете самоизключване, че няма да бъде в състояние да влезете в профила си. Ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с поддръжката на клиентите и те ще ви преведе през процеса.

  • Какво мога да направя в случай, че се развива проблем с хазарта?

  • Той е общ за разработване на проблем с хазарта и първата стъпка е да се признае, че имате такъв. Можете да се свържете с поддръжката на клиенти, ако смятате, че имате проблем с хазарта. Екипът за подкрепа ще ви помогне при временно суспендиране на профила си, или в най-лошия случай те ще закрие сметката за вас постоянно. Вие също трябва да се прекрати следенето на казиното от социалните медии, така че няма да се изкуши да играе хазарт.

  • кого да се обърнете в случай, че не могат да намерят на въпроса ми, изброени в Често задавани въпроси?

  • Винаги можете да се свържете с обслужване на клиенти, ако имате някакви въпроси или проблеми. Можете да ги изпратите имейл или да започнете чат на живо. Съветваме ви да се включат най-много информация, колкото е възможно, и те ще ви помогне възможно най-бързо.

  • Какви са възможните опции за контакт CasinoCasino?

  • Има различни начини, по които могат да се свързват с персонала в казиното. Можете да говорите с член на казиното по телефона, просто наберете +356 2034 1581, но имайте предвид, че международните такси могат да предполагат. Друг начин е да ги изпратите имейл или да започнете да чат на живо от сайта на казиното.

  • Какво време на деня мога да се свържете с поддръжката на клиентите?

  • Поддръжка на клиенти е на разположение 24/7 през цялата година. Можете да изпратите имейл по всяко време и времето за реакция е за няколко часа. За поддръжка по телефона и чат на живо на работното време са 8 ч до 1 часа. Хотелът казино поддържат в няколко езика, включително английски, шведски, финландски, немски и норвежки.

  • е чат на живо мобилни приятелски?

  • Чат на живо е на разположение на всяко устройство, което използвате за игра в казиното.

  • Как да направите депозит и това, което е минималната сума за депозити?

  • След като влезете в профила си, можете да кликнете върху "Играйте сега" или "Депозит". Когато изберете опцията за депозит, ще бъдете отведени до страницата за депозит, където можете да намерите различни методи за съхранение и изберете този, който ви подхожда. Повечето методи за съхранение ще преведем средствата в профила си почти веднага. Минималната сума е $ 10 за депозит, само когато използвате банков превод минимален депозит е $ 30.

  • Как да си направим оттегляне?

  • Осъществяване на отнемане при CasinoCasino е лесен и бърз. Изберете начин на отнемане, който най-добре ви подхожда. Методът за оттегляне трябва да бъде същият като начина си на депозит, или можете да изберете банков превод. заявки за теглене се обработват в рамките на 24 часа през работни дни.

  • Има ли такса за депозиране и теглене?

  • В CasinoCasino можете да направите депозит или теглене, без да плащат допълнителни такси. За да отговарят на условията за безплатна услуга за плащания на казиното, играчите се препоръчва да се въздържат от извършване на чести и малки плащания, тъй като тези видове плащания могат да бъдат обект на обработка такси.

  • Защо не мога да се оттегли от мен средства?

  • Има някои случаи, в които даден играч не е в състояние да направи отказ.  Ако има активен бонус все още продължава, трябва да отговарят на изискванията залагат преди да може да направи отказ.  Ако вашият паричен баланс не може да подкрепи искането за оттегляне. Можете да направите само едно оттегляне от парични средства, а не от бонуса си пари. Ако вашият метод на оттегляне не съвпада с начина си на депозит. Когато вашият метод за депозиране не е на разположение на страницата на отнемане след това трябва да изберете опцията за банков превод. Ако искането ви за теглене е по-малко от размера на минималната разрешена. С всяка метод оттегляне има минимална сума можете да направите заявка, която е ясно определена. Ако все още имате проблеми, трябва да се обърнете за поддръжка на клиенти.

  • Безопасно ли е да се направи плащане?

  • CasinoCasino има състояние на платформата на изкуството, което прави опит безопасна и сигурна. Те използват технология за криптиране, който защитава вашите лични и финансови данни.

  • Има ли системни изисквания за играчи?

  • Има няколко от старите игри, които се движат по флаш, така че ще трябва да я активирате, за да играят тези игри. В противен случай, платформата на казино е модерна и тя може да се адаптира към всяко устройство. Повечето браузъри ще имат възможност да подкрепят вашата игра и има и мобилни версии на много игри, които могат да се възпроизвеждат на вашия смартфон или таблет.

  • Трябва ли да изтеглите софтуера?

  • Вие не трябва да изтеглите софтуера казино, можете да използвате незабавни игра.

  • Това, което се случва, когато съм загубил връзка с интернет, докато играят на игра?

  • CasinoCasino е подготвен за неочаквани ситуации като тази. Те влезете и да запишете вашата игра и всички ваши залози. Така че, след като интернет се завръща и работи можете да се върнете и да продължите да играете играта. Играта ще се зареди в същия момент сте загубили връзка. Ако не успеете да завърши мача в рамките на 30 дни, доставчикът на игра ще направи това за вас и вие ще получите всички печалби, ако има такива.

  • замръзна игра, след като направи залог и не мога да видя резултата, това, което мога да направя?

  • Въпросът може да бъде фиксирана просто като опресните страницата. След като сте направили това, ще можете да видите резултата и да продължи да играе играта. Ако това не помогне, можете да се свържете с поддръжката на клиентите и те ще ви преведе през. Това ще бъде добра, ако направите екранна снимка и да я споделите с поддръжка на клиенти, по този начин те ще бъдат в състояние бързо да решите проблема си.

  • Това, което се случва, когато една игра не може да се зареди?

  • Понякога играчите имат затруднения товарене или играете игра. В случаи като този, можете да опитате няколко неща, за да реши проблема. Можете да ги изчистите и кеш. Можете да актуализирате най-новата версия на своя браузър. Можете да инсталирате или да активирате светкавица, ако се опитвате да играе по-стари игри. Ако все още имате проблеми, след като сте опитали всички неща, споменати по-горе, тогава трябва да се свържете с поддръжката на клиенти. Те определено ще решите проблема за вас.

  • Какво означава бонус оферта?

  • CasinoCasino е много щедра към всеки нов играч. Те обичат да развалят новите си клиенти чрез удвояване депозита си. Казиното предлага 100% депозит бонус мач, който отива до € 100.

  • Има ли някакви редовни промоции на CasinoCasino?

  • CasinoCasino се грижи за своите редовни клиенти също. Те предлагат изключителен 10% кешбек за своите лоялни играчи. Хубавото тук е, че не са налице изискванията за залагане, когато става въпрос за пари обратно. Ще получите реални пари и можете да го използвате така, както искате. Това означава, че дори и на лош ден, че няма да загубите всичко CasinoCasino. Това не е всичко, когато става въпрос за промоции. Веднъж седмично редовни играчи могат да получат Мистерия Spin. Всяка седмица можете да получите една мистерия брой безплатни завъртания на нова игра.

  • Има ли някакви турнири в CasinoCasino?

  • Всеки месец играчите могат да се насладят на новия турнир в CasinoCasino. За да спечелите, трябва да се спазват правилата, играят на игри, които участват и да бъдат по-добре от другите играчи. В края на всяко състезание победителите ще получат своите награди.

  • е сумата на бонуса, добавя автоматично към профила си?

  • Ако спечелите всеки от конкурсите в CasinoCasino, наградата на бонуса, ще бъдат прехвърлени автоматично към сметката си. гърба на пари в брой се присъжда автоматично, както и, но трябва да я активирате на първо място. Други бонуси, които се предлагат от CasinoCasino нужда да бъдат активирани за първи път, както добре. Процесът на активиране е много проста. Вие трябва да сте влезли в профила си на първо място. След това можете да отидете в менюто, от лявата страна и в раздела пари обратно, можете да активирате пари обратно и в раздела бонус можете да активирате други бонуси. Системата за бонус при това казино е може би един от най-добрите там. Когато направите депозит, средствата ще отидат парите си портфейл, и когато се активира бонус, парите ще отидат за бонуса си портфейл. Когато започнете да играете вашите залози ще бъдат взети от парите си портфейла на първо място. Това е добре, защото ако загубите, можете да продължите да играете с бонуса си пари, но ако спечелите, можете да се откажете от бонуса. Това означава, че няма да има никакви залагат изисквания, които трябва да изпълни.

  • Има ли бонуса някакви залагат изисквания на CasinoCasino?

  • Да, има залагания изискване за 40 х за всеки бонус. Изискванията залагат трябва да бъдат изпълнени в рамките на 30 дни. За по-голяма аргумент, нека да се каже, че вие ​​ще направите депозит в размер на € 10, а след това ще трябва да заложите € 400 в рамките на 30 дни. Вие не може да се направи отказ, преди да отговори на изискванията за залагане. Винаги има възможност да отмени бонуса, но това ще доведе до загуба на вас бонус фондове.

  • Какви игри мога да играя с бонус пари?

  • Можете да играете всяка игра, която искате с вашия бонус пари с изключение на живи казино игри. Трябва да се помни, че не всеки мач ще се брои същите към изискванията залагат. Залозите, които правите на слотове ще се отчитат 100% спрямо изискванията залагат. Следващите игри са изключени за залагания изисквания все пак: кръвопийци, изгарящо желание, Dragon Island, жив или мъртъв, египетски Heroes, Джакпот Jester 50k, Jungle Дух, Джакпот Jester Wild побутване, Кралете на Чикаго, Reel Steal, Ретро Макари голяма горещина, Заредени са, Super монопол пари, Тайната на камъни, Simsalabim, пирамида: Quest за безсмъртие, 1429 нерегистриран морета и желанието Учителя.  

  • Сигурни ли са личните ми данни?

  • Всички ваши данни се съхраняват частни благодарение на най-високо ниво на криптиране на казиното. Всички вашата лична информация се съхранява на защитени сървъри, които са достъпни чрез доверени членове на само казиното. Казиното никога няма да споделяме или продаваме вашата лична информация на трети лица.

  • Има ли бисквитки употреба казино?

  • бисквитки Казиното начини за използване на само едно нещо, за да продължат да се подобряват казиното. Тези бисквитки ще се регистрират само информация за вашата дейност. Трябва да сте наясно, че други уеб сайтове на трети страни, които сочат към CasinoCasino за рекламни цели могат също да използват бисквитки.

  • Защо трябва да се включи моята лична информация?

  • Ако искате да се възползвате максимално от CasinoCasino тогава трябва да включва вашата лична информация, когато се регистрирате. Това е начин да се докаже, че сте на законова възраст да играят хазарт например.

  • Играйте сега ($200 премия)