Можете да намерите всички въпроси и отговори, които играчите на EU Casino са имали през годините.
EUcasino предлага ли безопасна среда за игра?
EUcasino е изключително популярно само заради сигурността, която предлагат на своите играчи. Всички техни игри са напълно сертифицирани и редовно се проверяват за справедливост от одитори на трети страни.
Безопасни ли са моите данни?
Цялата ви лична и финансова информация остава 100% сигурна и уверена. EUcasino полага много усилия, за да осигури най-доброто изживяване на своите играчи. Те гарантират, че всички транзакции, включително депозити и тегления, се извършват сигурно.
На коя платформа мога да играя в EUcasino?
Можете да се насладите на игри в EUcasino на различни платформи. Техният софтуер е достъпен на компютър, таблет и смартфон.
От кои доставчици на игри мога да играя игри?
EUcasino се обедини с някои от най-добрите доставчици на софтуер, за да предложи най-популярните игри по ваш начин, включително Amaya, NextGen, NetEnt, WMS, Evolution, само за да назовем някои.
Как да поискате безплатния бонус?
Ако сте получили безплатен бонус, е толкова лесно да го заявите. Просто се насочете към касата и намерете секцията за бонуси. Въведете съответния код на купон и щракнете върху Изпращане. Бонусът ще бъде преведен във вашата сметка за нула време.
Как да поискате бонуса за депозит?
В EUcasino те предлагат голямо разнообразие от бонуси за депозит и изискването им е много лесно. Всеки път, когато направите депозит, просто поставете кода в полето за бонус код и бонусните средства ще бъдат преведени във вашата сметка.
Кои игри мога да играя с бонус средствата, които получих от казиното?
Всичко зависи от бонуса, който сте получили. Някои бонуси са за конкретни игри, докато други ще ви позволят да играете играта по ваш избор. Поради тази причина ви съветваме да проверите Правилата за бонуси, преди да започнете да играете. Ако има някои неща, които правите`не разбираме, ние ви насърчаваме да се свържете с поддръжката на клиенти за допълнителна помощ.
Какви бонуси мога да поискам в EUcasino?
Има изобилие от различни оферти, които EUcasino е подготвило за своите клиенти. Всеки нов играч ще получи щедър бонус за добре дошли, за да започне нещата. По-късно можете да получавате различни промоции като безплатни завъртания, бонуси за презареждане и специални състезания, само за да назовем някои. Можете също така редовно да проверявате тяхната страница с промоции, за да сте сигурни, че не пропускате нищо.
Мога ли да проверя изискванията си за залагане?
Да, можете да следите изискванията си за бонус залагания, когато влезете в касата и се насочите към секцията за бонуси. Имайте предвид, че изискванията за залагане може да се различават от една оферта до друга, така че е по-добре да проверите политиката за бонуси, дори преди да заявите офертата.
Има ли програма за лоялност в EUcasino?
В EUcasino има VIP програма, която възнаграждава играчите, които са избрали да прекарат времето си в казиното.
Какви методи мога да използвам, за да направя депозит?
Депозиране в EUcasino не може`да не е по-лесно. След като решите да играете с истински пари, просто отидете на касата и ще видите, че те предлагат всички основни методи на плащане, включително кредитни и дебитни карти, електронни портфейли, само за да назовем някои. Когато отидете в раздела за депозити, ще намерите методите, които са налични за вашата страна.
Трябва ли да изпратя документи, преди да мога да поискам теглене?
EUcasino има процедура за сигурност, която изисква стандартните документи за проверка при първия опит за теглене. Те могат да поискат един от следните документи:
Сметка за комунални услуги не по-стара от 6 месеца.
Копие на вашата кредитна карта, която сте използвали, за да направите депозит.
Доказателство за лична карта.
Ако поискате теглене към акаунта в eWallet, изпратете екранна снимка на акаунта си, включително номера на акаунта и имейла си.
Казиното ще провери вашите документи веднага щом ги получи. Няма да отнеме повече от 12 часа, ако всичко е наред с изпратените от вас документи.
Колко време ще отнеме, за да получа тегленето ми?
Обикновено ще получите парите си в рамките на 24 часа, ако всичко е наред с вашата игрова сесия и с вашите документи. Различните методи на плащане предлагат различни времена за теглене, така че ако искате да видите колко време ще отнеме за конкретен метод за теглене, посетете раздела Теглене на Касата.
Имам активен бонус в акаунта си, мога ли да поискам теглене?
Ако имате активен бонус в акаунта си, ще трябва да изпълните изискванията за залагане, преди да можете да поискате теглене. Винаги можете да проверите напредъка на вашите бонус изисквания в секцията Бонуси на Касата и след като изпълните изискванията за бонус, ще можете да продължите с вашата заявка за теглене.
Мога ли да задам граници?
Да, ако смятате, че хазартът ви излиза извън контрол или искате да държите нещата в ръцете си, можете да зададете някои ограничения за акаунта си. Можете да зададете лимит на депозитите, които правите, или да ограничите достъпа до акаунта си за определен период.
Как да разбера дали има включени такси?
Ако има определени такси за теглене или депозити, те ще бъдат ясно показани.
Какво да направя в случай, че забравя паролата си?
EUcasino го прави`t съхранявайте запис на вашата парола от съображения за сигурност. Така че, ако искате да възстановите паролата си, ще трябва да щракнете върху „Забравена парола“, която може да се намери под полето с искане за вашата парола. Ще трябва да отговорите на своя таен въпрос, който сте изпратили, когато сте създали акаунта си. Ще получите имейл с допълнителна информация относно вашата парола.
Как да потвърдя акаунт?
Проверката на акаунт е много лесна процедура. След като се регистрирате за акаунт, ще бъдете помолени да споделите имейла си. Казиното ще изпрати връзка за потвърждение на вашия имейл, където трябва да щракнете върху връзката и акаунтът ви ще бъде потвърден.
Какво да правя, когато играта ми замръзне?
Ако играта ви замръзне по средата на залог, ще трябва да затворите софтуера, като щракнете едновременно върху CTR + ALT + DELETE. Няма за какво да се притеснявате, ако това се случи с вас, защото следващия път, когато влезете, играта ще се възобнови и вие ще продължите откъдето сте спрели.
Получих съобщение „Вашият браузър използва изскачащо шкафче“, какво трябва да направя?
Ако искате да продължите да играете в EUcasino, ще трябва да активирате изскачащи прозорци за този сайт. Ето как можете да активирате изскачащи прозорци в Google Chrome:
Щракнете върху менюто на Chrome в лентата с инструменти на браузъра.
Изберете Настройки.
Щракнете върху Покажи разширени настройки.
В секцията Поверителност щракнете върху бутона Настройки на съдържанието.
В секцията Изскачащи прозорци изберете Разрешаване на всички сайтове да показват изскачащи прозорци.
Щракнете върху Приложи и OK. След това рестартирайте браузъра си.