Онлайн казино
onlinecasinorank.bg
  • Казина по валута
  • Казина по държави
  • Казино бонус
  • Казино игри
  • Начини за депозит
  • Новини
Genesis

Genesis Онлайн казино Преглед 2020 - Чзв

  • Ново казино 2018 Много мобилен приятелски
Бонус$1,000Вземете своя бонус
8Рейтинг

Чзв

Събрали сме отговорите на най-често срещаните въпроси за Genesis Casino в нашите често задавани въпроси.

📌 Кога да очакваме моите безплатни завъртания?

  • След като отворите сметка и да направите депозит, ще получите първата партида от 30 безплатни завъртания, в рамките на 24 часа.

  • 📌 Колко е дълъг процес оттегляне?

  • Всичко зависи от метода, който използвате, за да се направи отказ. В казиното обработва теглене между 24 и 72 часа.

  • 📌 Колко време е необходимо, за да се провери на сметка?

  • След като казиното получава всички необходими документи сметката ви ще бъдат проверени между 48 и 72 часа.

  • 📌 Какво се случва, когато съм загубил връзка с интернет, докато аз играя мачове на живо?

  • Ако загубите връзка с интернет, докато играят на живо игри на маса, играта ще продължи както обикновено. Ако не можете да свържете отново веднага, а след това ви залог ще бъде записано като "стои", а това означава, че в този момент не са като по-нататъшни действия. След като сте си възвърне вашата интернет връзка, можете да проверите всички залози, които са били поставени в историята на играта.

  • 📌 мога да поиска от търговеца на живо в случай, че има някои въпроси по отношение на профила си?

  • Дилърът на живо не разполага с достъп до профила ви и лична информация. Можете да попитате тях въпроси по отношение на стратегии на играта, която играете, но не и за сметката си. Ако имате някакви въпроси относно профила си трябва да се обърнете за поддръжка на клиенти и можете да го направите чрез чат на живо, телефон или електронна поща.

  • 📌 Отговорна Игра - Аз промених мнението си по отношение на моята самоизключване. Мога ли да се откажете от него?

  • Ако сте играч от Великобритания след това не можете да се откажете от самоизключване, всички други играчи може. Трябва да се напише молба, включително като колкото може повече подробности защо искате да откриете повторно. Вие ще имате 7 дни срок за размисъл, който ви дава възможност да преразгледа решението си. Играчите от Великобритания ще трябва да изчакат за периода на самоизключване до край, преди те да могат да имат достъп до своите сметки.

  • 📌 Отговорна Игра - Какво да направя, когато изтича периодът за самоизключване?

  • След периода на самоизключване е изтекъл, сметката ви ще бъде отворена отново автоматично. граждани на Великобритания трябва да изпрати искане да се отвори отново своя профил.

  • 📌 Отговорен игри - Мога ли да закриете профила си?

  • Ако искате да закриете профила си, трябва да контакт за поддръжка на клиенти [email protected]

  • 📌 Отговорна Игра - Как да се регистрирате за GAMSTOP?

  • Когато искате да се запишете за GAMSTOP е необходимо да посетите www.gamstop.co.uk и посочете някои лични данни като име, дата на раждане и-мейл адреса си, само за да назовем някои. Вие ще получите имейл, в срок от 24 часа и след като направите вашия период самоизключване ще влезе в сила.

  • 📌 Отговорна Игра - Как сами да изключат от хазарт?

  • Ако смятате, че можете да залагате навик се излиза от контрол, че е добра идея да забавите темпото. Можете да закриете профила си за период от минимум 7 дни в срок до една година. Когато искате да се възобнови отново в профила си, ще трябва да изчакате 7 дни, което е готино изключване период. Играчите от Великобритания може да отнеме период на изчакване между 1 и 45 дни или самостоятелно да се изключат от хазарт за срок от 6 месеца. По време на периода на самоизключване, профилът Ви няма да се активира отново при никакви обстоятелства. Не можете да влезете в профила си през този период, както добре. Съветваме ви сами да изключат себе си от други профили с различни фирми за твое добро. Можете също да инсталирате софтуер, който ще забрани да получите достъп до всеки сайт хазарта. Ние ви съветваме да се свържете с поддръжката на клиентите, преди да взема всички допълнителни мерки.

  • 📌 мога да променя моя неточни лични данни?

  • Вие имате право да се променят някои лични данни, ако смятате, че сте направили грешка по време на процеса на регистрация. Необходимо е да влезете в профила си и изберете раздела профил. Вие не можете да промените името си, дата на раждане и държава на пребиваване от съображения за сигурност. В случай, че имате нужда от допълнителна помощ, което трябва да се свържете с поддръжката на клиенти.

  • 📌 Какво да правите, ако съм забравил имейл адреса, който сте използвали при регистрацията на казиното?

  • Ако сте забравили вашия имейл адрес, който сте използвали при първото си регистриран за казиното, което трябва да изпрати имейл до [email protected] и високо квалифициран екип в Битие казино ще ви помогне.

  • 📌 Мисля, че вече имате сметка в Битие Casino. Как мога да проверя дали това е вярно?

  • Ако смятате, че вече имате сметка в Битие Casino, но не помня подробности за влизане, което трябва да се свържете с поддръжката на клиенти на [email protected] и екипът ще бъде в състояние да се провери и да провери данните за нея. По този начин вие се избягва като е спряла сметката си.

  • 📌 Какво се случва, когато човек има проблеми в страницата за регистрация?

  • Повечето от времето, когато получите съобщение за грешка, а в някои случаи няма да има обяснение за това какво трябва да направите. В случай, че се намери с постоянни проблеми, когато се опитват да се регистрирате за казиното след това трябва да се свържете с поддръжката на клиентите и те ще ви помогне и да ви помогне да завършите регистрацията.

  • 📌 Как мога да намеря моя профил?

  • Първото нещо, което трябва да направите е да влезете в профила си след това отидете на раздела "Моята сметка", че може да се намери в лентата на горната навигационна. Това ще ви отведе до началната си страница и от там можете да намерите в раздела профил в страничното меню.

  • 📌 Възможно ли е да имате повече от един акаунт?

  • Всеки потребител има право да има само една сметка. Казиното си запазва правото да изтрива дублиращи се сметки.

  • 📌 Възможно ли е да се провери историята на сметката и сделка?

  • Когато отидете на Моят профил и кликнете върху раздела Сделки можете да видите активността на профила си. Ако имате нужда от допълнителна помощ, можете да се свържете с поддръжка на клиенти.

  • 📌 Кой да попитам в случай, че имате въпроси относно профила си?

  • Всеки път, когато има затруднения или въпроси относно Вашата сметка, можете да се свържете с обслужване на клиенти чрез чат на живо, телефон или електронна поща и те с удоволствие ще ви помогнем.

  • 📌 мога да изключа моето записване за бюлетини и промоции?

  • В случай, че желаете да не получавате бюлетини от казиното, просто кликнете върху бутона "Отписване", което може да се намери в края на всеки имейл. Друг начин да изключите известията е да актуализирате настройките си "Моите Известия" и вие няма да получавате известия от Genesis Casino.

  • 📌 Възможно ли е да промените имейл адреса?

  • Да, можете да промените имейл адреса си всеки път, когато искате и процесът е много проста. Трябва да влезете в профила си и да намерите в раздел "Промяна на имейл", и следвайте инструкциите.

  • 📌 Мисля, че имам проблем с хазарта. С кого мога да помоли за помощ?

  • Онлайн хазартът може да бъде забавно и доходоносна дейност, но от време на време някои играчи се губят в целия процес. Те вярват, че те могат да получават доходи само от хазарта, или те смятат, че могат да играят хазарт повече, за да се върнат парите, които са загубили. Какъвто и да е случаят, е, въпросът трябва да се вземат на сериозно и ако смятате, че сте развили на пристрастяване към хазарта, тогава трябва да се потърси помощ. Трябва да се свържете с поддръжката на клиентите и те ще ви преведе през стъпките, които трябва да приемат и да вземат въпросите във вашите ръце.

  • 📌 Как да се уверите, че ще получа имейли от Genesis Casino?

  • Това е много проста и всичко, което трябва да направите е да добавите GenesisCasino.com в списъка на вашия доставчик на "Safe Sender".

  • 📌 съм направил грешка, когато се споделя личните ми данни при регистрацията. Какво трябва да направя?

  • Когато разберете, че някои от детайлите, които сте споделили с казиното са неправилни след това трябва незабавно да се свържете с казиното. Можете или да изпратите имейл на [email protected] или чрез чат на живо. Подкрепа средства ще бъдат повече от щастливи да ви помогне.

  • 📌 ли Genesis Casino разполага с всички необходими лицензи?

  •  Казиното се управлява от Битие Global Limited и е учредено съгласно законите на Малта и регулира от игрите Малта с лиценз номер MGA / B2C / 314/2015. Казиното е лицензиран и регулиран от Комисията по хазарта на Великобритания с лиценз номер 000-045235-R-324-169-008

  • 📌 Как безопасно е да се изпрати лични документи в казиното?

  • Всеки документ казиното получава се съхранява в сигурна среда и е достъпна само за висши служители по сигурността.

  • 📌 Как безопасно са моите данни и дейността ми в Битие Casino?

  • В момента, когато влезете в профила си в цялата си дейност е защитена с помощта на стандартна технология за криптиране. Това означава, че цялата ви лична информация и всички дейности на интернет страницата се съхраняват частни. Genesis Casino е световно призната и една от основните причини за това е, защото тя осигурява безопасно и отговорно и сигурна среда за игри.

  • 📌 Какво е GDPR?

  • GDPR или общ регламент относно защитата на данните контролира как компаниите използват личната ви информация. Това може да включва вашето име, адрес или телефонен номер, само за да назовем някои. По-долу сме очертали как това може да ви засяга.

  • 📌 мога да имам заличава някои лични данни?

  • Всяка информация, която се съхранява в базата данни за определен период от 5 години, не може да бъде променена, каквато. Този регламент се определя от изпирането на Предотвратяване на пари и финансирането на тероризма регламенти. Моля, не забравяйте, че цялата информация в казиното има за вас, ще бъдат унищожени, след периода на задържане е изтекъл.

  • 📌 Защо казиното се нуждае от лична информация?

  • Казиното се изисква по закон, за да ви осигури високо качество на обслужване. Казиното може да обработва Ал личната информация, след като се съгласи да предостави същото. За повече информация, ние ви съветваме да проверите Декларация за поверителност на казиното.

  • 📌 Колко време отнема да се направи депозит?

  • Повечето от методите за депозиране, налични в Битие Casino са мигновени. Това означава, че след като направите депозит парите ще бъдат прехвърлени към баланса си в рамките на минути. Някои депозитни методи може да отнеме повече време в зависимост от това кой доставчик, който използвате, и вашата страна.

  • 📌 Как да направите депозит?

  • Осъществяване на депозит е много проста, просто трябва да намерите бутона депозит, който е в горната дясна част на всяка страница или можете да отидете на страницата Моят профил. Съществуват различни методи за съхранение на разположение и трябва да изберете този, който ви подхожда най-добре. Трябва да се помни, че след като изберете метода на депозит, ще трябва да използвате същия метод, когато се прави отказ. Genesis Casino предлага следните начини на плащане: VISA, MasterCard, Skrill, Neteller, PaySafe или по банков път. Ако срещнете някакви проблеми, когато се опитате да направите депозит трябва да се обърнете за поддръжка на клиенти за допълнителна помощ.

  • 📌 Направих депозит, но средствата все още не са в моя баланс. Какво трябва да направя?

  • Първото нещо, което трябва да направите е да се провери дали парите са били приспаднати от вашата карта или сметка. Ако те са били, тогава трябва да се свържете с поддръжката на клиентите и те могат да се проследят парите и решаване на проблема за вас. В някои случаи, трябва да се изпрати копие от транзакцията, така че клиентът агенти могат да го разследват при доставчика на платежни.

  • 📌 Как безопасно е парите си в Битие Casino?

  • Genesis Казино осигурява безопасна и надеждна среда за своите играчи. Цялата ви информация е криптирана, благодарение на SSL връзки предназначения казино. Това означава, че само хора, които са имали за цел да четат информацията и никой друг. Начините на плащане, който използва казино са PCI съвместими, което означава, данните за картата се обслужват безопасно. Първокласен технология се използва, за да се гарантира, че вашите финансови данни са в безопасност от промяна или употреба.

  • 📌 каква валута мога да използвам, за да направите депозит в Казино Битие?

  • Всички играчи във Великобритания трябва да използват GBP, когато правят депозит в профила си. Други валути, които се поддържат в Битие Casino са: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, гел, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, лева, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Трябва да се помни, че след като го свържете валута в профила си, когато се регистрирате за казиното, една и съща валута не може да се промени в бъдеще.

  • 📌 направих заявка за теглене, но аз промених мнението си. Мога ли да се откажете от него?

  • Да, това е възможно да се отмени искането за оттегляне. Вие трябва да се отправят към раздел Моят профил и кликнете върху раздела чакащите изтегляния. Просто следвайте инструкциите и ще можете да откажете заявката си оттегляне в нито един момент.

  • 📌 Имам трудности при вземане на оттегляне. Какво не е наред?

  • Първото нещо, което трябва да направите е да се провери дали цялата информация, която сте предоставили на казиното при регистрацията, е точна. Това са най-често срещаните причини за оттегляне не се случва: · Вие не успя да потвърдите профила си. · Вие се опитвате да се оттегли повече пари, отколкото имате на баланс · Номерът на банковата Ви е неправилна · Може да има активен бонус, който трябва да се заложат Ако проверени и е установено, че цялата информация, която се намира точно тогава ние ви съветваме да опитаме да отворим сметката си в друг браузър. Ако проблемът продължава, последната стъпка е да се свържете с поддръжка на клиенти и на служителя, ще се опитат да решат проблема си.

  • 📌 Има ли някакви такси, участващи за теглене?

  • Има такса за обработка на 2% участие при вземане на оттегляне. Преди да се потвърди оттеглянето си ще бъдете уведомени от сумата. Моля, не забравяйте, че с искането за оттегляне приемете таксите, както добре. Има някои методи на плащане, когато сумата може да бъде по-малко от това.

  • 📌 Мога ли да използвам бонус парите на всички казино игри?

  • Някои бонуси са ограничени до определени игри, докато други могат да се прилагат за всяка игра. Преди да получи бонус парите, които трябва да проверите Бонус условия на първо място.

  • 📌 мога да се предадат бонус?

  • Да, можете да се предадат бонус, преди да започнете да играете. Можете дори да се предадат бонус, след като са започнали да играят и е заложил. Трябва да се помни, че ако решите да направите, че всички печалби ще бъдат предаване също и всички загуби, ще бъдат приспаднати от истинското си пари. За да се направи това, което трябва да отидете на секция Моят профил после баланс и раздела Бонус и кликнете върху бутона "неустойка" под активно бонуса.

  • 📌 Какви са залагат изисквания за бонус?

  • А бонус получавате, когато правите депозит е само допълнително пари в казиното ви награждава с така можете да играете по-дълго и да изпробват още игри. Всеки един от бонусите, които казиното може да предложи да дойде с правенето изисквания, които трябва да се отговори, преди да може да направи отказ. Бонусите и безплатни завъртания от Genesis Казино трябва да бъде заложен 40 пъти, освен ако не е посочено друго. Можете да направите теглене, преди да сте заложили бонуса, но това означава, че ще загубят своя бонус пари и всички печалбите също.

  • 📌 мога да играете онлайн игри?

  • Да, можеш. Някои игри могат да се играят в демо версия, а други не могат. Това обикновено е случаят с мачове на живо, където всички места на масата са запазени за плащане на играчи.

  • 📌 Как да активирате безплатни завъртания?

  • От време на време награди казино своите лоялни играчи с някои безплатни завъртания, за да изпробват нова игра. Активиране на безплатните завъртания е много лесно. Ти просто трябва да влезете в играта и ще получите известие, показващо броя на безплатни завъртания, които сте получили.

  • 📌 са справедливи за казино игри и случайни?

  • Фактът, че казино предложения игри от добре известни и надеждни доставчици казва всичко. Всички игри са тествани в една от световните най-опитните и доверени лъжат лаборатории за изпитване, наречени Technical Systems Testing, което е част от Gaming Laboratories International. Също така, игрите са одобрени от eCOGRA който е международно акредитиран тестване агенция със седалище в Лондон. Това означава, че Генераторът на случайни числа е 100% уверен и безпристрастен.

    доставчици

  • 📌 кой софтуер могат да бъдат намерени в Битие Casino?

  • В Битие Casino, можете да намерите игри на някои от най-добрите доставчици на софтуерни някога включително NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, възпроизвеждане n`Go и Evolution.

  • 📌 Какво се случва, когато се губят връзка с интернет, докато играят на игра?

  • Нищо не се случва, когато се прекъсва връзката. Играта, която възпроизвеждате, е на пауза и след като си възвърне връзка ще продължи в която сте спрели на първо място. Вие никога няма да загубите парите си поради прекъсване.

  • 📌 аз имам проблем с влизането в профила си?

  • Вероятно използвате грешни данни за вход или може би Caps Lock е включен, на клавиатурата си. В случай, че сте забравили паролата си, можете да се опитате да го възстановите с помощта на линка за забравена парола в менюто помощ. Ако проблемът продължава, тогава ние ви съветваме да се свържете с поддръжката на клиенти за допълнителна помощ.

  • 8Рейтинг
    Online Casino

    Кратки факти за казиното

    Партньорска програма (1) +
    Партньорски круиз
    Езици (5) +
    английски
    немски
    норвежки
    фински
    шведски
    Държави (25) +
    България
    Венецуела
    Германия
    Египет
    Етиопия
    Йордания
    Камерун
    Канада
    Катар
    Кения
    Мароко
    Мексико
    Нигерия
    Норвегия
    Обединеното кралство
    Оман
    Перу
    Полша
    Русия
    Саудитска Арабия
    Тунис
    Хърватия
    Чехия
    Швейцария
    Южна Африка
    Видове поддръжка (2) +
    Казина (2) +
    Валути (26) +
    Bulgarian leva
    Австралийски долари
    Евро
    Канадски долари
    Перуански нови подметки
    Руски рубли
    Украински гривни
    Унгарски форинти
    Швейцарски франкове
    британски лири
    грузински лари
    датски крони
    китайски юана
    мексикански песо
    нигерийски найри
    новозеландски долара
    норвежки крони
    полски злоти
    румънски леи
    турски лири
    хърватски куни
    чехословашки конвертируеми крони
    шведски крони
    щатски долара
    южноафрикански ранда
    южнокорейски вона
    Вземете своя бонус
    8Рейтинг
    Онлайн казино ранг е независим портал за онлайн игри, който предоставя актуална и точна информация за света на онлайн казината.
    © onlinecasinorank.bg 2020