Ние сме събрали отговори на най-често задаваните въпроси за Gratorama в нашите FAQ.
Всяко казино използва бисквитки, за да им помогне да ви предоставят по-добро обслужване, като персонализира вашето посещение. Бисквитките не се използват за съхранение на вашата лична информация. Казиното използва бисквитки, за да следи състоянието ви за вход само като предпазна мярка за защита на вашата поверителност. Ето как можете да активирате бисквитките в зависимост от браузъра, който използвате. Ако използвате Internet Explorer 8.x, трябва да направите следното:
Ако използвате Internet Explorer 6.x и 7.x, трябва да направите следното:
Ако използвате Mozilla Firefox, трябва да направите следното:
Ако използвате Opera 7+, трябва да направите следното:
Ако използвате Safari, трябва да направите следното:
Системата на казиното е проектирана по начин, който предпазва играчите от неоправдана загуба. Ако направите залог и натиснете Play Now, но усетите техническа повреда, рундът ще се играе автоматично от системата. След като възстановите интернет връзката, можете да влезете в акаунта си и да видите резултата от вашия залог, когато кликнете върху бутона „История на игрите“.
Когато искате да използвате знака @, трябва да използвате определена комбинация от клавиатура в зависимост от езика на вашата клавиатура.
Когато се опитате да създадете акаунт и продължавате да получавате съобщението, че потребителското име вече съществува, тогава е много възможно някой друг клиент първо да използва същото потребителско име. Затова трябва да опитате и да въведете друго потребителско име. Има и друга възможност, може би вече сте създали акаунт и не можете да запомните правилната парола, за да влезете. Ако случаят е такъв, трябва да опитате и да възстановите паролата си.
Възможно е да възстановите вашето потребителско име и парола. За да направите това, трябва да се свържете с поддръжката на клиентите и те ще ви направят през процеса.
Непрекъснато получавам съобщение „Невалидно потребителско име и парола“. Какво трябва да направя? Ако получите това съобщение, тогава е много вероятно да се опитвате да влезете в акаунта си с неправилни потребителско име и парола. Има няколко неща, които трябва да направите в такива случаи:
Да, възможно е да отмените оттеглянето си, докато състоянието все още е в очакване. Ако състоянието е одобрено или отменено, не можете да направите нищо.
Първо трябва да добавите [email protected] към вашата адресна книга или списъка за безопасни изпращачи. Причината за това е, защото някои доставчици на интернет услуги блокират имейли от податели, чиито имейл адреси не са в списъка на получателите. За да направите това, трябва да изпълните следните стъпки: За Live / Hotmail / MSN направете следните неща:
Ако използвате AOL, трябва да направите следното:
Да, можете да актуализирате новия си имейл адрес много лесно. Изберете Промяна на имейла от менюто и въведете следната информация:
Да, можете да промените паролата си по всяко време. В интерес на истината ви съветваме да променяте паролата си от време на време само за ваша собствена безопасност. От менюто изберете Промяна на паролата и въведете следната информация:
Всеки път, когато искате да разговаряте с Клиентските агенти, трябва да кликнете върху бутона „Чат“ и ще видите прозорец за чат. Ако в случай, че не се отваря, трябва да се уверите, че вашият изскачащ блок не го блокира. Добрата новина е, че все още можете да продължите да играете, докато разговаряте с представител на поддръжката. Ако по някакъв случай всички са заети да разговарят с други клиенти, можете да оставите своя имейл или телефонен номер и те ще се свържат с вас възможно най-скоро.
Бонусът без депозит е наличен първия път, когато се регистрирате за сметка в Gratorama.
Comp точките са само малка награда, която получавате от казиното всеки път, когато играете. За всеки заложен $ 10 получавате 1 комп точка и не е важно дали играете с бонус пари или с реални пари. След като придобиете 100 комп точки, ги осребрявате в Касата и по-късно можете да ги използвате за залагане във всички игри.
Под бутона Play Now ще видите бутона Auto и когато щракнете върху него, ще отворите полето Autoplay. Тук можете да изберете броя игри, които искате да играете, като щракнете върху един от бутоните и системата ще започне да играе, след като щракнете върху число. Можете да спрете автоматичната игра по всяко време и не е нужно да чакате да приключи. Просто кликнете върху бутона „Спри“ и автоматичната игра ще спре след приключване на играта. Функцията за автоматично игра също се предлага с някои разширени настройки. Когато използвате разширените настройки, инструктирате играта да спре в една от следните ситуации:
Да, можете да проверите всички депозити, които сте направили през историята на транзакциите.
Да, можете да проверите състоянието на заявката си за изтегляне през историята на транзакциите. Ако състоянието на оттеглянето ви все още е „В очакване“, можете да отмените изтеглянето, ако желаете.
Тук няма за какво да се притеснявате. След като казиното получи вашите документи, те се съхраняват електронно в защитена среда с ограничен достъп.
Можете да изпратите всички необходими документи на следния имейл: [email protected] Съветваме ви да изпращате висококачествени копия, позволяващи на казиното да проверява вашите данни без излишни забавяния.
Казиното може да изисква да изпратите някои или всички от следните документи: