Gratorama Онлайн Казино Отзив - Чзв

Age Limit
Gratorama
Gratorama is not available in your country. Please try:
Методи за депозиране
MasterCardNetellerPaysafe CardSkrillVisa
Trusted by
Кюрасао

Чзв

Ние сме събрали отговори на най-често задаваните въпроси за Gratorama в нашите FAQ.

Как мога да активирам бисквитки?

Всяко казино използва бисквитки, за да им помогне да ви предоставят по-добро обслужване, като персонализира вашето посещение. Бисквитките не се използват за съхранение на вашата лична информация. Казиното използва бисквитки, за да следи състоянието ви за вход само като предпазна мярка за защита на вашата поверителност. Ето как можете да активирате бисквитките в зависимост от браузъра, който използвате. Ако използвате Internet Explorer 8.x, трябва да направите следното:

  • Кликнете върху менюто с инструменти
  • Изберете опции за интернет в менюто
  • Кликнете върху раздела Поверителност
  • Кликнете върху бутона по подразбиране
  • Преместете плъзгача така, че да е на едно от нивата под Средно високо
  • Кликнете върху OK, за да запазите промените

Ако използвате Internet Explorer 6.x и 7.x, трябва да направите следното:

  • Кликнете върху Инструменти в горната част на прозореца
  • Изберете Интернет опции
  • Кликнете върху раздела Поверителност
  • Кликнете върху бутона Advanced, който трябва да е в центъра на екрана за поверителност
  • Поставете отметка в „Отмени автоматичното управление на бисквитките“
  • Приемете бисквитки от първа и трета страна
  • Поставете отметка в „Винаги разрешавайте сесийни бисквитки“
  • Кликнете върху OK и рестартирайте браузъра си

Ако използвате Mozilla Firefox, трябва да направите следното:

  • От главното меню изберете Инструменти / Опции
  • От левия панел с опции изберете Поверителност
  • Разширете опциите за бисквитки отдясно
  • Изберете „Активиране на бисквитките“
  • Изберете „Само за първоначалния уебсайт“

Ако използвате Opera 7+, трябва да направите следното:

  • Изберете Предпочитания от менюто Файл
  • Кликнете върху категорията за поверителност
  • Поставете отметка Включване на бисквитките
  • Изберете „Автоматично приемане на всички бисквитки“ от падащото меню

Ако използвате Safari, трябва да направите следното:

  • Изберете Предпочитания от менюто Safari
  • Щракнете върху иконата за сигурност
  • В полето за избор „Приемане на бисквитките“ изберете Винаги или Само от сайтове, до които навигирате

Какво се случва, ако се прекъсна, докато все още играя?

Системата на казиното е проектирана по начин, който предпазва играчите от неоправдана загуба. Ако направите залог и натиснете Play Now, но усетите техническа повреда, рундът ще се играе автоматично от системата. След като възстановите интернет връзката, можете да влезете в акаунта си и да видите резултата от вашия залог, когато кликнете върху бутона „История на игрите“.

Не мога да въведа символа "at" в полето за електронна поща. Какво трябва да направя?

Когато искате да използвате знака @, трябва да използвате определена комбинация от клавиатура в зависимост от езика на вашата клавиатура.

  • Ако имате клавиатура в САЩ, натиснете „Shift“ и след това „2“.
  • Ако имате френска клавиатура, след това натиснете „AltGr“, който е десният клавиш Alt, и след това „0“
  • Ако имате клавиатура във Великобритания, трябва да натиснете „Shift“ и след това „(Цитати)
  • Ако имате немска клавиатура, трябва да натиснете „AltGr“, който е десният клавиш Alt, и след това „Q“.

Продължавам да получавам съобщение, че потребителското име вече съществува. Какво трябва да направя?

Когато се опитате да създадете акаунт и продължавате да получавате съобщението, че потребителското име вече съществува, тогава е много възможно някой друг клиент първо да използва същото потребителско име. Затова трябва да опитате и да въведете друго потребителско име. Има и друга възможност, може би вече сте създали акаунт и не можете да запомните правилната парола, за да влезете. Ако случаят е такъв, трябва да опитате и да възстановите паролата си.

Не мога да си спомня данните за вход. Какво трябва да направя?

Възможно е да възстановите вашето потребителско име и парола. За да направите това, трябва да се свържете с поддръжката на клиентите и те ще ви направят през процеса.

Непрекъснато получавам съобщение „Невалидно потребителско име и парола“. Какво трябва да направя? Ако получите това съобщение, тогава е много вероятно да се опитвате да влезете в акаунта си с неправилни потребителско име и парола. Има няколко неща, които трябва да направите в такива случаи:

  • Проверете дали вашият режим Caps lock е включен или използвате друг език на клавиатурата си.
  • Проверете дали все още имате имейла от казиното с вашето потребителско име и парола и се опитайте да използвате опцията за копиране и поставяне.
  • Отидете в секцията „Забравена парола“ и ви изпратете нова парола. Ако проблемът продължава да съществува, след като сте направили всичко, споменато по-горе, тогава трябва да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти и да оставите агентите да проучат какво се случва с вашия акаунт.

Мога ли да прекратя оттеглянето си и да върна средства в акаунта си?

Да, възможно е да отмените оттеглянето си, докато състоянието все още е в очакване. Ако състоянието е одобрено или отменено, не можете да направите нищо.

Как да получавам промоционални имейли на Gratorama?

Първо трябва да добавите promo@gratorama.com към вашата адресна книга или списъка за безопасни изпращачи. Причината за това е, защото някои доставчици на интернет услуги блокират имейли от податели, чиито имейл адреси не са в списъка на получателите. За да направите това, трябва да изпълните следните стъпки: За Live / Hotmail / MSN направете следните неща:

  • Влезте в имейла си и кликнете върху Опции в горния десен ъгъл на вашия екран. Ще се появи падащо меню и трябва да кликнете върху „Още опции“.
  • В секцията „Нежелана електронна поща“ кликнете върху „Безопасни и блокирани податели“
  • Кликнете върху „Безопасни податели“ и напишете promo@gratorama.com в Подателя или домейна, за да маркирате като безопасно „и щракнете върху„ Добавяне към списъка “ Ако използвате Microsoft Outlook, трябва да направите следното:
  • Кликнете върху менюто „Файл“ в горната част на екрана, след което кликнете върху „Ново“ и „Контакт“.
  • В полето за електронна поща въведете promo@gratorama.com и „Запазване и затваряне“ Ако използвате Mozilla Thunderbird, трябва да направите следното:
  • Кликнете върху менюто „Файл“, след това кликнете върху „Ново“ и „Карта на адресната книга“
  • Въведете promo@gratorama.com в полето за електронна поща и щракнете върху OK. Ако използвате Gmail, трябва да направите следното:
  • Кликнете върху Контакти отляво на която и да е страница.
  • В горния ляв ъгъл на мениджъра на контакти натиснете бутона Нов контакт.
  • Въведете promo@gratorama.com в полето за електронна поща и щракнете върху Запиши. Ако използвате Yahoo Mail класическата версия, тогава трябва да направите следното:
  • Отворете всеки имейл на Gratorama.
  • Кликнете върху връзката „Добавяне към адресната книга“
  • Въведете в promo@gratorama.com Ако използвате Yahoo Mail по-новата версия, тогава трябва да направите следното:
  • Кликнете върху връзката „Добавяне“ до „Контакти“
  • Ще се появи малък прозорец, където трябва да въведете promo@gratorama.com в полето „имейл“.
  • Кликнете върху „Запазване“

Ако използвате AOL, трябва да направите следното:

  • Кликнете върху „Контакти“ в лявата лента
  • Кликнете върху бутона „Ново“ до полето за търсене в горната част и кликнете върху „Нов контакт“
  • Въведете promo@gratorama.com в полето „Имейл 1“.

Възможно ли е да променя моя имейл адрес?

Да, можете да актуализирате новия си имейл адрес много лесно. Изберете Промяна на имейла от менюто и въведете следната информация:

  • Настояща парола
  • Нов имейл адрес
  • Потвърдете нов имейл адрес
  • Кликнете върху Промяна След като попълните цялата информация, ще видите съобщение „Имейл е успешно променен“. Ако в случай че не получите имейла, трябва да проверите папката си Спам.

Възможно ли е да променя паролата си?

Да, можете да промените паролата си по всяко време. В интерес на истината ви съветваме да променяте паролата си от време на време само за ваша собствена безопасност. От менюто изберете Промяна на паролата и въведете следната информация:

  • Вашата стара парола
  • Вашата нова парола
  • Потвърждение на новата парола
  • Кликнете върху Промяна Когато попълните цялата информация, трябва да получите съобщение „Паролата е успешно променена“

Как мога да говоря с поддръжка?

Всеки път, когато искате да разговаряте с Клиентските агенти, трябва да кликнете върху бутона „Чат“ и ще видите прозорец за чат. Ако в случай, че не се отваря, трябва да се уверите, че вашият изскачащ блок не го блокира. Добрата новина е, че все още можете да продължите да играете, докато разговаряте с представител на поддръжката. Ако по някакъв случай всички са заети да разговарят с други клиенти, можете да оставите своя имейл или телефонен номер и те ще се свържат с вас възможно най-скоро.

Как мога да поискам бонуса без депозит от 7 долара?

Бонусът без депозит е наличен първия път, когато се регистрирате за сметка в Gratorama.

Какво представляват "Comp точки"?

Comp точките са само малка награда, която получавате от казиното всеки път, когато играете. За всеки заложен $ 10 получавате 1 комп точка и не е важно дали играете с бонус пари или с реални пари. След като придобиете 100 комп точки, ги осребрявате в Касата и по-късно можете да ги използвате за залагане във всички игри.

За какво се използва Autoplay?

Под бутона Play Now ще видите бутона Auto и когато щракнете върху него, ще отворите полето Autoplay. Тук можете да изберете броя игри, които искате да играете, като щракнете върху един от бутоните и системата ще започне да играе, след като щракнете върху число. Можете да спрете автоматичната игра по всяко време и не е нужно да чакате да приключи. Просто кликнете върху бутона „Спри“ и автоматичната игра ще спре след приключване на играта. Функцията за автоматично игра също се предлага с някои разширени настройки. Когато използвате разширените настройки, инструктирате играта да спре в една от следните ситуации:

  • „Всяка спечелена игра“ - Ако изберете тази опция, играта ще спре, след като спечелите, без значение дали спечелената награда.
  • „Единичната печалба надвишава“ - Ако изберете тази опция, играта ще спре, след като спечелите награда, по-висока от определена сума. Вие сте този, който ще определи тази сума предварително.
  • 'Балансът е намален с' - Ако изберете тази опция, автоматичната игра ще спре, в случай че балансът ви намалее с определена сума. Вие сте този, който ще определи сумата.
  • 'Балансът се увеличава с' - Ако изберете тази опция, автоматичната игра ще спре, в случай че балансът ви се увеличи с определена сума. Вие сте този, който ще определи тази сума.

Мога ли да намеря всички депозити, които съм правил в миналото?

Да, можете да проверите всички депозити, които сте направили през историята на транзакциите.

Мога ли да проверя състоянието на оттеглянето си?

Да, можете да проверите състоянието на заявката си за изтегляне през историята на транзакциите. Ако състоянието на оттеглянето ви все още е „В очакване“, можете да отмените изтеглянето, ако желаете.

Как казиното съхранява документите ми, след като ги кача?

Тук няма за какво да се притеснявате. След като казиното получи вашите документи, те се съхраняват електронно в защитена среда с ограничен достъп.

Как мога да изпратя документи в казиното?

Можете да изпратите всички необходими документи на следния имейл: account@gratorama.com. Съветваме ви да изпращате висококачествени копия, позволяващи на казиното да проверява вашите данни без излишни забавяния.

Какви видове документи трябва да изпратя?

Казиното може да изисква да изпратите някои или всички от следните документи:

  • Копие на ID на снимка - Това включва копие на вашия паспорт, шофьорска книжка или вашата национална лична карта. Когато изпращате копие, уверете се, че всички данни са видими в документа.
  • Копие на кредитната ви карта - Ще трябва да изпратите копие от предната и задната страна на кредитната карта, която сте използвали за извършване на плащане. За ваша собствена безопасност ви съветваме да блокирате 8-те средни номера отпред на картата и 3-цифрения код за сигурност на гърба на картата.
  • Доказателство за адрес - За да изпратите доказателство за вашия адрес, можете да изпратите копие от сметка за комунални услуги или извлечение от кредитна карта. Това трябва да е скорошен документ, в който са включени вашето име и адрес. В случай, че изпращате извлечение от кредитна карта, тогава ви съветваме да блокирате осемте средни номера на кредитната карта.
Total score8.0
Предимства
+ Скреч

Бързи факти за казиното

Year foundedYear founded: 2008
БонусиБонуси (5)
Free SpinsБонус Без депозитБонус за депозитБонус за добре дошлиБонус за съвпадение
ВалутиВалути (11)
Евро
Канадски долари
Перуански нови подметки
Чилийски песо
Японска йена
бразилски реала
мексикански песо
норвежки крони
тайландски бата
щатски долара
южноафрикански ранда
Видове поддръжкаВидове поддръжка (2)
ЕзициЕзици (13)
английски
италиански
немски
нидерландски
норвежки
португалски
руски
тайски
фински
френски
чешки
шведски
японски
ИгриИгри (2)
ЛицензииЛицензии (1)
Методи за депозиранеМетоди за депозиране (9)
Партньорска програмаПартньорска програма (1)
СофтуерСофтуер (2)
Leander Games
iSoftBet
СтраниСтрани (18)
Австрия
Бразилия
Дания
Ирландия
Италия
Канада
Мексико
Перу
Португалия
Румъния
Словакия
Словения
Финландия
Чехия
Чили
Швейцария
Южна Африка
Япония