Екипът на златното казино на Mummy знае, че те трябва да бъдат на разположение на своите клиенти 24/7 в случай, че възникне проблем. И трябва да признаем, че се справят чудесно и всеки път, когато се нуждаете от помощ, те са на разположение за вас.
Един от най-удобните начини да се свържете с Gold Casino на Mummy е чрез Live Chat. Можете да разговаряте директно с член на екипа за поддръжка на клиенти и той ще ви помогне с какъвто и да е проблем, който можете да срещнете, докато използвате уебсайта на казиното. Трябва да запомните, че тази опция е достъпна само за регистрирани потребители на казино, така че ако искате да се свържете с клиентски агент за дори общо запитване, първо трябва да създадете акаунт.
Друг начин да се свържете с казиното е по телефона. Те имат достъпни безплатни номера в определени страни, но международната линия може да наложи някои такси. Нещо, което трябва да имате предвид. Можете да се свържете с Mummy's Gold на следните номера:
Ако имате въпрос или проблем, който не е толкова належащ, можете да изпратите на екипа за поддръжка имейл на support@thepalacegroup.com. Може да отнеме до 24 часа, преди да получите отговор, така че ако имате нужда от бърза резолюция, тогава ви съветваме да се обадите на казиното или да се свържете с тях чрез Live Chat.