За да улесни своите играчи Slots Magic добави много различни методи на плащане както за депозити, така и за тегления. Можете да използвате някои от най-надеждните електронни портфейли като Neteller, Skrill и Paypal, също дебитни и кредитни карти, само за да назовем някои.
Максималната сума, която можете да изтеглите за един ден, е $5000, а максималната сума на месец е $10,000.
Тегленията се обработват само за играчи, които имат сметки с реални пари и са направили поне един успешен депозит. За да имате непрекъснато игрово изживяване, ви предлагаме да преминете през процедурата за проверка. Това означава, че трябва да изпратите копия от правни документи, за да можете да докажете своята самоличност. Неправилните или подвеждащи данни само ще удължат искането за теглене и в някои случаи могат да анулират средствата.
Максималната сума, която можете да изтеглите е $10 000 за 30 дни, а в случай, че спечелите повече, тогава ще получавате $10 000 на всеки 30 дни на вноски.
В случай, че спечелите джакпот, обработката на заявката може да отнеме малко повече време, за да се потвърди печалбата.
Можеш`t направете теглене, ако имате активен бонус в акаунта си. Първо трябва да изпълните изискванията за залагане и след това да поискате теглене.
Когато направите депозит с кредитна карта, казиното ще ви върне сумата, равна на сумата, която сте депозирали, а за останалата част от средствата могат да изберат различен метод, за да ви изплатят.
Когато направите теглене, казиното може да ви плати с помощта на любимия ви метод, но си запазва правото да ви плати, като използвате всеки един или повече от методите на плащане, изброени в касата.
Когато поискате теглене, средствата може да подлежат на определени такси, какъвто е случаят с банковите преводи.
Прехвърляне на средства между играч`с акаунти е строго забранено.
Ако решите да отмените тегленето си, средствата ще бъдат върнати във вашата сметка на играчите.
Ако не успеете да изпратите документи за потвърждаване на акаунта си, казиното ще отмени заявката ви за теглене.
Когато поискате теглене, трябва да получите имейл, ако тегленето е било успешно. Ако не получите такъв, трябва да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти възможно най-скоро. Можете да се свържете с казиното чрез чат на живо или да им изпратите имейл, което е по-удобно за вас.