Spela Casino Онлайн Казино Отзив - Чзв

Age Limit
Spela Casino
BonusДо €/$ 1000 + 100 безплатни завъртания
TrustedTrustedCheckmark
VerifiedVerifiedCheckmark
SecureSecureCheckmark
Spela Casino
До €/$ 1000 + 100 безплатни завъртания
Deposit methodsPayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Методи за депозиране
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityКомисия по хазарта в Обединеното кралствоSwedish Gambling Authority

Чзв

Тук можете да намерите пълния списък с често задавани въпроси относно Spela Casino.

Как да направя депозит?

Играчите трябва да депозират в сметката си, ако искат да играят с истински пари. Правенето на депозит е прост процес, който ще отнеме по-малко от минута. Играчите трябва да се насочат към касата и да изберат секцията Депозит, да изберат метода на плащане, който искат да използват, и да въведат сумата, която искат да депозират.

Средствата трябва да се отразят в нечия сметка почти веднага. Играчите, които направят първия си депозит, имат право на много щедър бонус за добре дошли, от който трябва да се възползват.

Ще получа ли безплатни завъртания?

Играчите, които депозират за първи път в своята сметка в Spela Casino, имат право на много щедър бонус за добре дошли, който включва и безплатни завъртания. Безплатните завъртания се кредитират в акаунта на играча веднага щом трансферът им бъде успешен.

Колко време отнема потвърждаването на акаунта ми?

Играчите трябва да изпратят копия от правни документи, за да потвърдят своите акаунти. На казиното ще са необходими не повече от 72 часа, за да обработи документите и да потвърди сметка.

Възможно ли е да се отмени самоизключването?

Играчите, които пребивават в Обединеното кралство, не могат да отменят самоизключването и трябва да изчакат края на периода. Играчите, които живеят в други държави, могат да отменят периода на самоизключване, но няма да имат своите акаунти веднага. Те ще имат 7-дневен период на охлаждане, който ще бъде активиран след отмяната на периода на самоизключване.

Какво се случва, когато периодът на самоизключване приключи?

Играчите имат възможност да избират за колко време искат да се самоизключат от хазарта. След изтичане на срока, избран от играчите за самоизключване, акаунтът им ще бъде автоматично отворен отново. Играчите от Обединеното кралство трябва да изпратят заявка и да предприемат положителни действия, преди да отворят отново своите акаунти.

Мога ли да закрия акаунта си?

Играчите, които вече не искат да залагат, могат да закрият за постоянно своите акаунти. Най-доброто нещо, което можете да направите тук, е да се свържете с поддръжката на клиенти и те ще напътстват играчите през процеса.

Мога ли да променя неправилни лични данни?

Играчите трябва да бъдат много внимателни, когато създават акаунт и въвеждат своите данни, защото по-късно не могат да го променят. Най-доброто нещо, което трябва да направите, в случай че трябва да променят някои подробности, е да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти и те ще ви насочат през процеса.

Как да проверя дали вече имам акаунт в Spela Casino?

Играчите, които вярват, че вече имат акаунт в Spela Casino, трябва да се свържат директно с казиното чрез функцията за чат на живо. Агентът на клиента ще може бързо да провери и провери данните на играча.

Имам проблеми с регистрацията, какво да правя?

Обикновено съобщенията за грешки, показвани по време на процеса на регистрация, са обясними сами по себе си, но ако играчите срещнат постоянен проблем, трябва да се свържат с поддръжката на клиенти.

Загубих интернет връзката си, докато играех на рулетка на живо. Какво трябва да направя?

Възможно е да загубите интернет връзка, докато играете в казино, но няма за какво да се притеснявате. След като играч влезе в акаунта си, играта ще продължи както обикновено. Техните залози ще бъдат регистрирани като „стойка“, което се отнася до момент, в който играчът не иска да предприема допълнителни действия в играта.

Какво е Live Casino?

Казино на живо е най-доброто допълнение към Spela Casino. Това се отнася до игри на маса в реално време, които се предават или от студио, или от наземно казино.

Играчите имат възможност да играят любимите си игри в реално време с дилъри в реалния живот. Те дори могат да чатят с дилъра и другите играчи и това добавя социалния елемент към играта.

За какво е прозорецът за чат в казиното на живо?

Играчите могат да се възползват от прозореца за чат и да говорят с дилъра и другите играчи. Дилърът винаги ще се радва да отговори на всички въпроси на играчите относно играта, която играят.

Може ли дилърът на живо да ми помогне с моя акаунт?

Дилърите на живо са професионалисти в работата си и ще отговорят на всеки въпрос относно дадена игра. Когато играчите имат въпроси относно акаунта си, най-доброто нещо, което трябва да направите, е да се свържете с поддръжката на клиенти.

Мога ли да изключа абонамента за бюлетини и промоции?

Играчите, които не искат да получават актуализации по имейл, могат просто да щракнат върху бутона „Отписване“, който може да бъде намерен във всички съобщения по имейл и SMS.

Мога ли да имам повече сметки в Spela Casino?

На играчите е разрешено да имат само една сметка в Spela Casino. И играчите, които създадат повече от един акаунт в казиното, за да се възползват от бонусите и промоциите, рискуват всичките им акаунти да бъдат спрени.

Мога ли да проверя активността на акаунта си?

Да, играчите могат да проверят активността на акаунта си, като щракнат върху раздела Транзакции под Моят акаунт.

Мога ли да променя регистрирания си имейл?

Играчите могат лесно да променят своите имейл адреси в раздела Моят акаунт и Промяна на имейл. Всичко, което трябва да направят, е да щракнат върху раздела и да следват простите инструкции.

Какво ще стане, ако забравя паролата си?

Играчите, които забравят паролата си, могат лесно да я извлекат. Всичко, което трябва да направят, е да щракнат върху връзката „Забравена парола“ и да следват простите инструкции. Казиното ще изпрати имейл с връзка за нулиране на паролата. Играчите трябва да щракнат върху връзката и да създадат нова парола.

Лицензиран ли е уебсайтът на Spela Casino?

Да, Spela Casino се управлява и управлява от Genesis Global Limited, която е учредена съгласно законите на Malta Gaming Authority и Британската комисия по хазарта.

Безопасен ли е акаунтът ми?

Личната и финансова информация на играча е защитена по всяко време. Spela Casino използва най-новата технология за криптиране, за да гарантира, че всички негови играчи се чувстват сигурни и защитени, докато играят в казиното.

Мога ли да изтрия някои от моите данни?

Казиното не може да изтрие информация, съхранявана в тяхната база данни в продължение на 5 години. Казиното е законово принудено да следва тези указания от Малтийския орган по хазарта и Комисията по хазарта на Обединеното кралство.

Безопасно ли е да изпращате лични документи до Spela Casino?

Spela Casino използва най-новата технология за криптиране, за да гарантира, че информацията на всички играчи е безопасна и защитена. Всички документи, които казиното получава, се съхраняват в сигурна среда и могат да бъдат достъпни само от висш персонал по сигурността.

Колко време отнема депозитът да стигне до сметката ми?

Когато играч направи депозит, след като депозитът е успешен, средствата трябва да се отразят в сметката му незабавно. Както и да е, някои методи на плащане може да отнеме малко повече време.

Спела начислява ли такса за депозити?

Играчите могат да правят депозити и тегления по всяко време, когато им е необходимо и казиното не начислява такса за това.

Какви методи на плащане са налични в Spela Casino?

Играчите могат да намерят някои от най-използваните методи за плащане в Spela Casino. Така или иначе, тяхната наличност ще зависи от страната, в която пребивават. Най-доброто нещо, което можете да направите тук, е да се насочите към сметката и всички налични методи на плащане ще бъдат изброени в секцията Каса при депозит.

Направих депозит, но средствата все още не са в сметката ми. Какво трябва да направя?

Първото нещо, което играчите трябва да направят, е да проверят дали средствата са били удържани от сметката им и да се свържат с поддръжката на клиенти. Агентът на клиента ще може да проследи средствата. В някои случаи те ще се нуждаят от копие на транзакцията.

Направих депозит, но не успя. Какво трябва да направя?

Казиното няма информация от доставчиците на плащане защо някои депозити са се провалили. Както и да е, повечето от неуспешните депозити се случват поради някоя от следните причини:

  • Играчът е предоставил неправилни данни за плащане. Ако данните не съвпадат, доставчикът на плащане автоматично ще отхвърли транзакцията.
  • Играчът е предоставил неправилен CVV2/CVC2 номер за сигурност. При въвеждането на трицифреното число, което се намира на гърба на картата, трябва да е правилно.
  • Играч, който няма достатъчно средства в сметката си, не може да направи успешен трансфер в сметката си.
  • Играчите, които имат твърде много активни карти едновременно, може да имат проблеми с депозирането в своите сметки.

Мога ли да променя начина си на плащане?

На играчите е разрешено да имат до 5 различни метода на плащане, за да финансират сметката си в Spela. За да промените начина на плащане, щракнете върху бутона Депозит, който се намира в горния десен ъгъл на всяка страница и изберете от наличните възможности за избор.

Трябва ли да плащам данъци върху печалбите?

Отговорност на играча е да знае дали има данъчно облагане на печалбите в тяхната юрисдикция.

Какви валути са налични в Spela Casino?

Spela е добавила различни валути, от които играчите да избират. Към този момент това са наличните валути USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN , BGN, HRK, HUF, PEN, KRW и UAH.

Играчите, които пребивават в Обединеното кралство, могат да използват само GBP. Друго много важно нещо, което играчите трябва да имат предвид е, че след като свържат валута към акаунта си, не могат да я променят по-късно.

Total score7.1
Предимства
+ Високи граници на теглене
+ Мобилен дизайн
+ Мултивалута
+ Удобен за потребителя
Недостатъци
- Няма филтри за игри

Бързи факти за казиното

WebsiteWebsite:  Spela Casino
Year foundedYear founded: 2018
БонусиБонуси (1)
Бонус за добре дошли
ВалутиВалути (24)
Bulgarian leva
Австралийски долари
Евро
Канадски долари
Перуански нови подметки
Руски рубли
Украински гривни
Унгарски форинти
Швейцарски франкове
британски лири
грузински лари
датски крони
китайски юана
мексикански песо
нигерийски найри
норвежки крони
полски злоти
румънски леи
турски лири
хърватски куни
шведски крони
щатски долара
южноафрикански ранда
южнокорейски вона
Видове поддръжкаВидове поддръжка (1)
ЕзициЕзици (5)
английски
немски
норвежки
фински
шведски
ИгриИгри (5)
ЛицензииЛицензии (3)
Методи за депозиранеМетоди за депозиране (27)
AstroPay
Bank transferBokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
JetonMaestroMasterCardNeteller
Online Bank Transfer
PayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
Rapida
Skrill
Sofort
TrustlyVisa
iDebit
instaDebit
СофтуерСофтуер (19)
Bally Wulff
Big Time Gaming
Elk Studios
Evolution Gaming
Ezugi
Gamomat
Lightning Box
Microgaming
NetEnt
NextGen Gaming
Oryx Gaming
Play'n GO
Pragmatic Play
Push Gaming
Quickspin
Red Tiger Gaming
Relax Gaming
Yggdrasil Gaming
iSoftBet
СтраниСтрани (23)
Австралия
България
Грузия
Дания
Канада
Китай
Мексико
Нигерия
Норвегия
Обединеното кралство
Перу
Полша
Румъния
Русия
Съединени щатиТурция
Украйна
Унгария
Хърватия
Швейцария
Швеция
Южна Африка
Южна Корея
Играй сега