Онлайн казино
onlinecasinorank.bg
  • Казина по валута
  • Казина по държави
  • Казино бонус
  • Казино игри
  • Начини за депозит
  • Новини
Unibet

Преглед на Unibet - Чзв

  • Надежден от 1997 г. Легендарна спортна книга
Бонус$150Вземете своя бонус
9Рейтинг

Чзв

Събрали сме отговори на най-често задаваните въпроси за Unibet в нашите често задавани въпроси.

📌 Как мога да проверя сметката си?

  • Имате 30 дни, за да потвърдите самоличността си, след като си създадете профил. Вие няма да бъдете в състояние да провери всички печалби, ако пропуснете тази стъпка. Също така, сметки, които не успяват да се провери в определен период от време може да бъде спряно също. Следвайте тези стъпки, за да потвърдите профила си и да започнат да играят всички игри Unibet може да предложи безпроблемно: · Отиди на страницата за потвърждение и да намерят кои документи трябва да изпратите · Качване на документи на страницата за проверка. По принцип трябва да изпратите документи, за да докаже самоличността си, адрес и начин на плащане. Когато искате да докажете самоличността си един от тези документи ще си свършат работата: · паспорт · Лична карта · Шофьорска книжка · Официален документ за пребиваване · Като доказателство за адрес можете да изпращате: · Банково извлечение · Сметка за комунални услуги · Удостоверение за престой Моля, не забравяйте, че всички тези документи не могат да бъдат по-стари от 6 месеца, за да бъдат валидни. Всички копия, които изпращате в казиното трябва да бъдат ясни и четирите краища трябва да бъдат видими. На адреса на профила си и в представения документ трябва да бъде същото. И последното нещо, което трябва да се провери, е метод на плащане. За да се направи това, което трябва да изпратите цветен снимки с всички подробности. Има различни изисквания за всеки начин на плащане са както следва: · За кредитна или дебитна карта, което трябва да се изпрати по цифровата фотография от двете страни на картата. Картата трябва да бъде подписан и всички краища трябва да бъдат видими. Празен на номера на кредитната си карта, така че само за първите шест и последните четири цифри са видими, за собствената си сигурност. · За банкови операции трябва да изпратите или сканиране или цифров фото хартия банково извлечение или екранна снимка на своя онлайн профил. · За д-портмонета трябва да качите снимка на пълен страницата на профила си с трите имена и сметки подробности. · За Paysafecards трябва да качите сканиране на Вашия ваучер или разписка, в която заличи цялата чувствителна информация.

  • 📌 Защо е важно да се провери сметката си?

  • Има няколко причини, поради които казино, трябва да потвърди своите играчи. Първо и преди всичко те трябва да знаят, независимо дали сте на законова възраст за хазарт. След това те искат да защитите профила си от кражба на самоличност. Поради тази причина, трябва да изпратите цифрови снимки или снимки на екрани на някои документи. Можете да направите това на страницата за проверка на сметката си. И, ако не успеете да потвърдите профила си, рискувате да се налага сметката си спряно. Най-новото за борба с изпирането на пари за борба с Директива предполага нови мерки, за да остане ефективен срещу онлайн престъпления. Така че, ако казиното изисква, за да изпратите някои допълнителни документи, които не означава, че имате съмнения или нещо подобно, вие задейства само автоматичен процес. Вашата безопасност е приоритет, а когато ви помогне в казиното от вас знаят, че вие ​​играете с оператор, който поддържа сигурна среда за игри.

  • 📌 Защо някои документи отхвърлени?

  • Може да има много причини, поради които даден документ е отхвърлени. Трябва да следвате строгите правила, които казиното има, когато става въпрос за изпращане на документи. Като начало всички краища на документа трябва да се виждат. В случай, че те са отрязани, казиното няма да го приеме. Цялата информация, включително име, адрес, дата на раждане трябва да е ясно. Името на несъответствие - Всички документи, които изпращате трябва да е в името си. банкови извлечения Бизнес - можете да използвате само в частна сметка, не можете да правите депозити и тегления с фирмени профили. Неподписани документи - всички документи, които изпращате в казиното трябва да бъдат подписани. Неподписани документи ще бъдат отхвърлени. Изтеклите документи - Всички документи, които изпращате до необходимостта на казино да са валидни. Грешни документи - Казиното приема само определени видове документи, които са посочени в страницата с потвърждение. Не можете да изпращате документи, както ти е угодно.

  • 📌 Забравих паролата си и сега не мога да вляза в профила си?

  • Винаги можете да възстановите паролата си, когато кликнете върху "Забравена" в съответното поле. Трябва да знаете имейл адреса все пак, на този, който сте използвали при регистрацията на профил. Казиното ще изпрати линк към вашия имейл адрес, който ще ви помогне да възстановите паролата си. В случай, че не сте получили имейл, трябва да проверите папката за спам.

  • 📌 Профилът ми е блокиран. Какво трябва да направя?

  • Има различни причини, поради които профилът Ви е блокиран: Възможно е, че сте въвели парола неправилно, и ако това е така, след няколко опита сметката ви ще бъде временно затворен. Когато решите сами да изключат себе си от хазарт ви Няма да можете да влезете в профила си. Ако случаят е такъв, тогава ще трябва да се изчака за периода на самоизключване да изтече преди да можете да влезете в профила си Unibet Casino и да играят никакви игри. Когато получите съобщение, че сметката ви не е налице, тогава ще трябва да проверявате електронната си поща за повече информация за това, защо това се случва.

  • 📌 мога да променя данните за профила си и предпочитания за контакт?

  • Възможно е да се промени най-много от подробностите за профила си в секцията Лични данни на сметката си. Можете да промените вашия имейл адрес, домашен адрес и телефонен номер. В Предпочитания за контакти можете да изберете предпочитаните от вас канали за контакт или се отпишете от получаване на бюлетини. Можете can`t актуализира валутата на сметката, потребителското име и страната на пребиваване.

  • 📌 мога да закрия профила си?

  • Можете да закриете профила си, когато пожелаете. Вие трябва да отидете на Данни за профила и закриваме сметки. Преди да решите да закриете профила си за постоянно, ние ви съветваме да прочетете условията на затваряне внимателно. Възможно е да получавате имейли от казиното въпреки че профилът ви не е активен. Поради тази причина е необходимо да се отпишете в предпочитанията за комуникация.

  • 📌 аз не съм в състояние да влезете в профила си от чужбина. Има ли нещо, което мога да направя?

  • Ако сте отседнали в държава, където Унибет не може да работи, тогава не ще бъде в състояние да влезете в профила си от двамата. Ето списък на страните, които са ограничени: · Афганистан, Австралия, Дания, Естония, Етиопия, Франция и други френски територии, Хонг Конг, Иран, Ирак, Италия, Йордания, Кувейт, Северна Корея, Пакистан, Филипините, Португалия, Испания, Сирия, Турция, Румъния, Ирландия, Обединеното американски щати и други американски територии, както и Йемен

  • 📌 Как да излезете от профила си?

  • Когато кликнете върху иконата на човек в горния десен ъгъл на страницата, падащ ще се появи и бутона "Изход" е най-отдолу.

  • 📌 мога да проверя записите ми на всички депозити и тегления?

  • Да, можете да проверите всички депозити и тегления, които сте направили в рамките на историята на профила.

  • 📌 Сигурни ли са личните ми данни?

  • Да, вашите лични данни са криптирани с 128-битово SSL. След като изпратите Вашите лични данни са криптирани и след това се съхраняват криптирани в казино сигурни системи, които са редовно тествани от експерти по сигурността на трети страни. Unibet Casino отговаря на високите стандарти на плащане с карта Standard Industry Data Security и Европейската асоциация за хазарт и залагания.

  • 📌 Как да пази моята сметка?

  • Казиното се прави всичко възможно да запази личните си данни в безопасност, но вие също трябва да пазят данните си за вход и лична информация в безопасност също. Съветваме ви да промените паролата си редовно, за да се предотврати на профила си хакнат. Никога не трябва да запишете вашето потребителско име и парола на сайта от двамата. Ако смятате, че профилът ви е бил хакнат, което трябва да контакт Unibet веднага.

  • 📌 Как да си отворите сметка?

  • Откриването на сметка е много лесно. Всичко, което трябва да направите е да отидете на официалния сайт на казиното и попълнете Вашата лична информация.

  • 📌 На колко години трябва да е за откриване на сметка?

  • Трябва да бъде най-малко 18, за да може да се отвори сметка в Unibet Casino. Непълнолетен хазарта се счита за незаконна в повечето страни. За да се избегне незаконна дейност, хазарт, казино изисква проверка на самоличността.

  • 📌 мога да си отворите сметка за някой друг?

  • Не, можете да имате сметка за себе си, но не са в състояние да отворите сметка за някой друг.

  • 📌 Мога ли да имам повече от един акаунт?

  • Не, може да има само една сметка. Две или повече хора в едно домакинство може да има отделни сметки, но някои бонуси могат да бъдат ограничени за тях.

  • 📌 Какво е бонус?

  • Когато направите депозит, обикновено първи път, казиното ви награждава с бонус пари. Например, ако бонусът е 100% депозит мач това означава, че казиното ще покрием сумата, която сте депозирали. Например, ако направите депозит от $ 20 на казиното ще ви възнагради с още $ 20 в бонус пари. Това означава, че ще се окажете с $ 40 на вашия баланс. Не забравяйте, че всеки път, когато получите бонус, ще трябва да се срещнат с някои залагат изисквания, преди вие ще бъдете в състояние да направи оттегляне на печалбата си.

  • 📌 Каква е разликата между моята допринесли пари и бонус пари?

  • Когато получите бонус от казиното ще видите две баланси в активния си депозит бонус. Първият от тях е сумата, която сте депозирали за да активирате бонуса. Когато играете игри, тези пари ще бъдат използвани за първи път, когато играете. След това имате бонус пари, това са парите, които казиното дава, когато правите своя депозит. Когато отговаря на изискванията залагат, тези пари ще бъдат превърнати в пари в брой. Ако не успеете да заложите на бонуса в необходимия срок след този бонус пари ще изтече.

  • 📌 мога да тегля пари от бонуси?

  • Не, не може да се оттегли бонус пари, преди да сте отговорили на изискванията за залагане.

  • 📌 Мога ли да отменя бонус ми?

  • Когато отидете в раздел Активни бонуси можете да се откажете от бонуса там. Трябва да се помни, че когато се анулира определен бонус, който ще доведе до загуба на пари от бонуси.

  • 📌 мога да проследя бонус ми?

  • По принцип да можете да следите вашия бонус. Всяка бонус е различен все пак и трябва да се заложи определена сума пари, за да завърши на бонуса. Когато отидете в раздел Активни бонуси, можете да намерите цялата необходима информация, а също така можете да следите колко далеч бонуса е напреднала тук. Изберете иконата на продукта по-долу на "Прогрес" и той ще покаже на останалата част от сумата трябва да заложите.

  • 📌 Защо не ми залагат изисквания намаляват?

  • Залагане са изисквания слизат залог, след като е бил уреден. Трябва да се помни, че някои игри се зачитат към изискванията за залагане на 100% и останалите 10%. Има игри, които не се отчитат спрямо залагания изисквания на всички. Преди да играете игра ние ви съветваме да проверите условията и по реда на първо място.

  • 📌 Защо си отиде баланса си?

  • Може да имате само една активна бонус в даден момент. Ако решите да се приеме нов бонус, докато все още имате текущ бонус за залог ще отмени активен бонус и като резултат ще загуби бонуса пари. Друга възможност е, че бонуса са изтекли и по тази причина не можете да видите вашите печалби в баланса по сметката си.

  • 📌 Може бонус ми изтече?

  • Всеки бонус получавате има срок на годност. За да се провери датата на изтичане на бонуса можете да отидете в профила тогава бонуси. Можете да видите, че има няколко суми, които се показват при салдото по сметката Ви: · Cash Balance - Това са си пари, които можете да правите каквото си искате с. Можете да играете с тези пари или да направите отказ. · Бонус Баланс - Това е бонус пари и ако искате да конвертирате тези пари в брой и да заявите теглене тогава ще трябва да отговарят на изискванията залагат. · Безплатни завъртания Бонус - Това обикновено е пари, че вече сте спечелили от игра безплатни завъртания на слот NetEnt. Тези пари идва с правенето изисквания, които обикновено са 25х и след като го изпълни можете да преобразувате тази пари в брой.

  • 📌 Как мога да получа бонус?

  • Можете да получите много бонуси в Унибет. Те са изработени по този начин те могат да отговарят на индивидуалните играчи. За да проверите дали има нещо, за да отидете в бонус оферти или страница Промоции.

  • 📌 мога да се върна с изтекъл срок бонус?

  • След като бонусът е изтекъл го няма и не може да го активирате.

  • 📌 не получих бонус?

  • Трябва да се уверите, първо, че отговарят на условията за бонуса, преди да получите един. Отиди на страница Бонус Оферти и ще намерите цялата необходима информация там. Ако сте получили безплатни завъртания на някои игра, просто отидете на определен слот игра и вашите безплатни завъртания ще бъдат ви очакват там.

  • 📌 мога да обменям бонус ми?

  • От време на време може да получите бонус, че не ви харесва. За съжаление, казино обмен can`t бонус за вас, но можете да го откажете, ако наистина не ми харесва това и да чакат за нов по-добър бонус оферта.

  • 📌 мога да получа безплатни завъртания по поръчка?

  • Има промоции и оферти за бонуси, които се случват през цялото време. Unibet Casino ще ви уведоми, ако имат предложение за вас. Безплатни завъртания ще се показват в секцията си Бонус Оферти и също можете да проверите страницата за промоции от време на време.

  • 📌 кои игри мога да играя моята безплатни завъртания на?

  • Има 2 вида на безплатни завъртания, бонус безплатни завъртания и Промоционална безплатни завъртания. Бонус безплатни завъртания могат да бъдат намерени във вашите Бонус Оферти и те могат да се играят на някои игри. Докато промоционален бонус безплатни завъртания, са свързани с промоция и може да се играе на една конкретна игра.

  • 📌 Какво е безплатен залог?

  • Това е незадължителен предложение, което ще бъде показано на фиша. Трябва само да изберете бонус офертата и вашият залог ще бъдат поставени безплатно. Ако спечелите, ще видите, изплащането в Вашия фиш.

  • 📌 Какво е безплатен залог риск?

  • Това е бонус, който работи нещо като застраховка на вашия залог. Например, ако спечелите следващия си залог след което ще получите печалбата си, както обикновено. Но, ако загубите, а след това можете да получите на залога си обратно като бонус пари, че трябва да заложите.

  • 📌 Какво е тласък печалба бонус?

  • Това е още една опция бонус, че не е нужно да се приеме, ако не искате да. Опцията ще покаже в Вашия фиш, ако това е валидно за залог ще поставите.

  • 📌 ли Унибет предлага Бонус Препоръчай на приятел?

  • Когато се отнасят един приятел да Unibet и те са се регистрирали и играе достатъчно, за да отговори на изискванията за бонус ще получи награда.

  • 📌 Какви начини на плащане мога да използвам, за да направи депозит?

  • Когато посетите страницата депозирате пари в сметката си, ще видите списък на всички налични начини на плащане, за депозити. Моля, не забравяйте, че въпреки че някои методи могат да бъдат на разположение на мястото, те може да не са достъпни за вас в зависимост от страната на пребиваване.

  • 📌 Мога ли да направя депозит с кредитната или дебитната ми карта?

  • Да, можете да направите депозит, използвайки вашата кредитна или дебитна карта. Трябва да споделите следната информация с казиното да направите депозит: · Предна 16 цифри · Срок на годност · Брой на сигурност (CVV / CCV) Всички депозити трябва да бъдат направени по метода на плащане регистриран на името си и те са мигновени трансфер. Ако не можете да видите пари на вашия баланс тогава ние ви съветваме да направите едно от следните неща: · Обновяване на страницата · Изчакайте най-малко 2 часа, тъй като това може да отнеме известно време, за депозита за да бъдат обработени · Проверка на карта, за да се види дали парите са били взети от сметката си. Ако парите са били за сметка на вашата карта и все още не се показват на вашия баланс след това трябва да се свържете с поддръжката на клиентите и да им предостави следната информация: дата, час, размера и позоваване на идентификационния номер на транзакцията.

  • 📌 Защо не мога да направя депозит?

  • Ако срещате затруднения, когато се опитате да направите депозит в профила си, можете да опитате един от тези неща и да се опитаме да решим проблема сами: · Опитайте с друг метод за депозиране. · Можете да направите депозит само веднъж на всеки 10 минути. · Ако вашият депозит провали пет пъти се свържете с вашия доставчик на плащане. · Монитор сметката си за всякакви сигнали на въпроси или поддръжка. · Проверете дали сте потвърдили успешно всичките си документи. Ако проблемът продължава след това ние ви съветваме да подкрепи и клиентски средства контакт с клиентите ще направи всичко по силите си, за да ви помогне да решите проблема.

  • 📌 мога да променя валутата, когато се направи депозит?

  • Unibet ви позволява да използвате различна валута от тази на сметката си. Но имайте предвид, че може да се наложи да плащат такса за обмяна на валута.

  • 📌 Картата ми откраднаха, така че аз искам да знам какво ще се случи с оттеглянето си?

  • В случай, че картата ви е откраднат, което трябва да информира банката ви веднага. След това трябва да се провери дали средствата вече са преведени към Вашата card`s сметка. Ако не са, тогава сделката ще бъде обърнат към клиентската сметка, когато банката отчита картата като откраднат.

  • 📌 Каква е разликата между клон код и код на банката?

  • Ако искате да намерите вашия номер на клона трябва да се свържете с банката или вашата употреба един от инструментите на разположение на интернет страницата на банката. Кодът на клон се намира на 5-цифрен номер, състоящ се от вашия клон номер 4 цифри, последван от число, показващо географското местоположение на банков клон. От друга страна банковата си брой е 3-цифрен номер, специфични за вашата банка на.

  • 📌 Какви са BIC, SWIFT и IBAN?

  • BIC и SWIFT кодове са уникални идентификационни кодове за определена банка, а IBAN е своя международен номер на банкова сметка.

  • 📌 Какво се случва, когато въведете грешни данни за банковата докато искането за оттегляне?

  • В случай, че нещо подобно се случи, трябва да се свържете с поддръжката на клиенти веднага. Те ще трябва данни като дата, час и информация за банкови сметки. Казиното ще направи всичко по силите си, да поправи злото, но те не могат да бъдат държани отговорни за грешките си.

  • 📌 Възможно ли е да отмените изтеглянето си?

  • Възможно е да се обърне за теглене за толкова дълго, тъй като тя се вижда в раздела за пари Теглене на сметката си.

  • 📌 Защо не мога да направя теглене?

  • Може да има няколко причини, поради които не може да направи отказ: · Когато се опитате да направите теглене с различен начин от този, който се използва, за да направи депозит. · Когато имате активна бонус, вие не можете да заявите теглене, ако не отговаряте на изискванията за залагане. · Когато не сте приключили процеса на проверка. оттегляне

  • 📌 ми е била отменена, защо това е така?

  • Казиното ще ви изпрати имейл, в случай, че откажете изтеглянето си обясни причината за такова решение. Обикновено най-често срещаните причини за неуспешни теглене са: · Заявихте оттегляне след депозит, без дори да играете. · Вие поиска оттегляне на метод не се използва за депозит. · Методът за оттегляне не е регистрирано към името си. · Не сте потвърдили сметката си.

  • 📌 Защо е моето теглене на изчакване?

  • Обикновено, когато оттегляне Ви е задържан то е защото не сте потвърдили сметката си.

  • 📌 мога да направя теглене с чужда метод на плащане?

  • Можете да направите само за теглене на начин на плащане, който е регистриран в името си. Ако се опитате да използвате метод на някой друг плащане, рискувате да се налага сметката си спряно.

  • 📌 Вярвам, че моите хазартни навици са извън контрол. Какво трябва да направя?

  • Unibet е винаги на разположение на своите играчи и те ще ви подкрепят всяко време имате въпроси или притеснения. Ако смятате, че сте проблем с хазарта трябва да се свържете с клиенти агенти и те ще ви помогне с определяне на лимити или използване на каквито и да било средства, за да контролирате своите хазартни навици. · Set депозитни лимити - Този начин на казиното ви позволява да по-добър контрол и двете разходите си и темпото на игра. · Блокиране на продукти - Тази функция ви позволява да си вземе почивка от конкретна раздели на Unibet Casino. · Граница Загуба - Тази функция ви позволява да ограничите размера на парите, можете да загубите, когато играете.

  • 📌 мога да отблокира сметката ми, въпреки че ми период самоизключване не е свършила?

  • Вие трябва да изчакате за периода на самоизключване, за да бъде над преди да можете да го активирате.

  • 📌 мога да закрия профила си?

  • Да, можете да закриете профила си по всяко време, което искате. Просто отидете на Данни за профила и да закриете профила. Преди да направите това ние ви съветваме да прочетете внимателно условията на закриване.

  • 📌 Мога ли сайтове за залагания блок на моя компютър?

  • Има хазарта софтуер за блокиране можете да изтеглите и инсталирате на компютъра си. Този софтуер не ще ви позволи да въведете всеки сайт хазарта. Този, ние открихме, че е най-реално е Betfilter.

  • 📌 Каква е минималната възраст за откриване на сметка?

  • Unibet приема клиенти, които са 18+. В повечето страни е незаконно да се отвори залагания сметка, ако сте на възраст под 18. За да се избегне непълнолетен хазарт Unibet изисква за всеки играч, за да докажат своята самоличност.

  • 9Рейтинг
    Online Casino

    Кратки факти за казиното

    Партньорска програма (1) +
    Сродни филиали
    Езици (18) +
    английски
    гръцки
    датски
    естонски
    испански
    италиански
    латвийски
    литовски
    немски
    норвежки
    полски
    португалски
    румънски
    руски
    унгарски
    фински
    френски
    чешки
    Държави (17) +
    Бразилия
    Германия
    Гърция
    Канада
    Латвия
    Литва
    Норвегия
    Обединеното кралство
    Полша
    Румъния
    Русия
    Унгария
    Финландия
    Хърватия
    Чехия
    Швейцария
    Швеция
    Видове поддръжка (2) +
    Казина (2) +
    Валути (16) +
    Евро
    Канадски долари
    Унгарски форинти
    Швейцарски франкове
    бразилски реала
    британски лири
    датски крони
    латвийски лата
    литовски литаса
    норвежки крони
    полски злоти
    румънски леи
    хърватски куни
    чехословашки конвертируеми крони
    шведски крони
    щатски долара
    Вземете своя бонус
    9Рейтинг
    Онлайн казино ранг е независим портал за онлайн игри, който предоставя актуална и точна информация за света на онлайн казината.
    © onlinecasinorank.bg 2020